RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 30, 2006

Dia...

Baru-baru ini saya dapat offline msg dari seorang sahabat yang baru dikenali...

Cik emi..cik emi..rajinnyeh awak nih
carik2 siape saya n biodata saya sme....
cik emi berminat ker ngan saya??Heheh...


Hehe..saya ketawa sensorang. Rajin ke saya? Niat saya hanya untuk mengetahui serba-sedikit info tentang sahabat baru saya ini. Kalau lah dia tidak menipu identiti dirinya, mungkin saya tidak serajin ini menjejak nya hingga ke friendster (malah website tempat kerjanya juga)

Sahabat saya ni pelik orang nya. Tidak mahu dirinya dikenali. Malah skang jejaknya di friendster telah pun hilang,ehehe (awak lari ye!)Katanya, nak remain anynomous dengan saya (saya hormati keputusan awak).

Untuk awak (saya tau awak membaca catatan ini)...
* awak x invade pon privacy saya
* saya dah maafkan awak ( even cam terkilan sket,hehe)
* thanx for all ur advices
* rasanya tak payah la nak lari dari saya kot..hehe
* best gak sekali-sekala ada secret admirer ni,muehehe...
* saya jawab soklan awak kat atas tu ----> saya memang berminat nak kenal 'pemerhati' saya ni,ahaks

Hmm..esok saya akan balik ke lubuk..ehehe..Hibernate kan diri selama 2 minggu di Ipoh. Dah 2 bulan tak balik neh...rindunyeee! Jadi, blogs ini juga mungkin akan di hibernate kan juga buat sementara waktu.Doakan saya selamat sampai:)

** Ape nak wat cuti 2 minggu ni ek? Attend kenduri kawen? huh...**

2 comments:

Anonymous said...

ehehe great stalker did you?!

apelah gune tekologi tanpa kehidupan yer dak?! ;)

selamat pulang ke ipoh, selamat bercoti :)

Jeketbiru said...

hehe..sometimes it's gud to be a great stalker..ahaks