RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, May 27, 2006

KLIM06



Pergh..superb!KL International Motorshow 2006 memang best!
Kira berbaloi la dengan harga tiket (ingatkan free admission,ehehe).Tempat exhibition masih tidak mesra pengunjung, tapi teratur berbanding Pesta Buku yang lepas.The committee members were quite friendly and all the exhibitors were quite good in promoting their new models.

This is my first experiences went to this sort of exhibition. Penuh dengan jejaka-jejaka,huhuhu. Kalau ada pompuan pun, mesti datang dengan either suami,tunang, pakwe, kawan atau family.Tak jumpa lagi dua orang pompuan poyo yang berjalan dengan selambanya kat situ except me and kak sely.Kak Sely siap kata saya buang tebiat,ehehe.Tak kira la kan..yang penting saya dapat tengok kereta dan ambik gambar,ahaks. Lately,I'm quite addicted to cars.A new hobby maybe( besides taking pics),hehehe...

For me, the best exhibitor is Honda. Simple..coz diorang tak pamerkan semua model. Just yang latest sahaja. So, I cannot found my dreamz car there,huhu (Honda Jazz). Then, ada Asimo! Soooo cute dan pandai! Robot yang pandai menari,ahaks. Memang sesak tak hengat la kat situ time Asimo ni kuar. Bukan budak-budak aje yang teruja. Mak budak, bapak budak, bakal mak budak dan bakal bapak budak, semua excited tak hengat!hehe..

Apapun, KLIM give a new experience for me. Dapat tengok cars, dapat tahu sket2 pasal enjin, dapat tgk gelagat orang yang 'gile' ngan keta dan model-model keta ni, dan juga yang 'gile' bergambar dengan keta idaman diorang,ehehe..

Plz don't hesitate to visit my fotopages ya!

** Apa ye relevan perempuan dengan kereta??hmmmm....kalau takde model pompuan berdiri kat keta tu, takde orang nak beli ke??huh!**

No comments: