RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 30, 2006

b.u.h.s.a.n

It coming again!!! Holidays..holidays..and holidays...
Saya masih di Shah Alam.Rabu ni baru gerak balik ke Ipoh.Besh nyer cuti 2 minggu. Kepada mereka yang tidak berkenaan--->jgn jelesh! ehehehe...

List of tasks to do pagi esok:
1. Gie skulah antar borang untuk pengesahan jawatan
2. Gie servis keta
3. Bank in duit sewa umah n bayar bil air
4. Pegi Mydin beli barang yang abah pesan (huhuhu...x ske g sini)
5. Kemas bilik n umah (ececeh..)
6. Kasik abis mark paper exam budak...uwaaaaa! help! help! anyone? banyak giler seh!
7. Attend tuisyen...hmmmm...

Banyaknyer task nak kene settle esok...ntah-ntah satu pun tak wat..ehehe..tido lagik best! ahaks

** dah dua ari saya jadik loner kat umah...ehehe...pastu gi jenjalan sensurang kat Giant..(angin mengong mai dahh!)hehe....cepat la hari Rabu..**

4 comments:

Anonymous said...

beshnye coti skulah, selamat bercoti

jeles?!..tak kotss..sebab aku dapat anak murid baru..so rugi tuang classs ehehee

Jeketbiru said...

ahaha..kem salam kat anak murid baru mu itu...jelesh gue..:P

Anonymous said...

cikgu emi...meh saya tulung mark paper exam tuh..ehehe..
kite dtg umah malam ni eh...bleh?ahaks

Anonymous said...

dtg umah? ehehe...sile2...
leh kite men nyuruk-nyuruk...awak kan suke...