RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, May 07, 2006

entry karat

Mungkin,
Saya ingin menulis sesuatu,tapi takut tiada yang sudi membaca,
Mungkin,
Saya ingin bicarakan sesuatu, tapi takut tiada yang sudi mendengar,
Mungkin,
Saya ingin lakukan sesuatu, tapi takut tiada yang sudi bersama-sama,
Mungkin,
Saya ingin menangis, tapi takut tiada yang sudi memujuk,
Mungkin,
Saya ingin ketawa, tapi takut tiada sudi ketawa bersama,
Mungkin,
Saya ingin meminta sesuatu, tapi takut tiada yang sudi memberi,
Lantas....
Saya ingin pergi jauh dari sini........

** Apa yang ingin saya katakan sebenarnya????? Mungkin saya mula merindui **dia** semula,huhu**

2 comments:

Anonymous said...

sometime something better left unsaid..remember that ;)

Jeketbiru said...

i should make it as my principle of life now huh!...hmmmm