RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, June 11, 2006

I'm back!!

Saya sudah kembali....

Masih takde mood dan idea untuk apdet entry sebenarnya..tapi memandangkan dah ada yang bertanya, maka saya gagahkan jugak menaip entry yang ntah ape-ape nih..

Camner cuti?
---> besh giler! teruja..ehehe..(macam tak penah cuti pulak)

Watper cuti?
---> duk umah, tolong jaga kedai, main ngan kucing,makan, tido, tgk tv dan pegi majlis kenduri kawen orang.

Apesal tak online masa cuti?
---> kat umah takde pc.Nak pegi CC malas dan tak berkesempatan.

Takde citer best ke masa cuti?
---> banyakk....tapi malas nak citer,ehehe

Tak teringat kat sapa2 ke time cuti?
---> ade! teringat kat orang-orang yang baca blogs saya,muahaha( gelak orang jahat)

Satu lagi....soklan last...
Takde orang masuk minang ke cuti ni?
---> ermmm...tunggu jugak..tapi tak sampai-sampai...sesat kat planet zargus kot,ekeke

Ekekeke....adakah saya telah menjawab soalan-soalan anda semua?

p/s: saya dah mula rindukan baby dan putih...huhuhu......

7 comments:

Anonymous said...

aik...xde nak cite pasal saya ke??
sedihnya...

Jeketbiru said...

citer pasal awak secret...mana leh nak share ngan orang len dik...ekeke

Anonymous said...

ececewahh, ko taknak citer siang hari berbaju kurung redah highway ke weh :D

selamat kembalik ke skulah!!

Anonymous said...

ececewahh, ko taknak citer siang hari berbaju kurung redah highway ke weh :D

selamat kembalik ke skulah!!

Jeketbiru said...

ahaha...tu la citer menarik yg aku maleh nak citer...poyo ja time tuh..hhuhuh

Anonymous said...

yehaa....cik emi dah balik...ehehe

Anonymous said...

:p