RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, May 28, 2006

Mission Failed!

Misi explorace saya dan kak Sely telah gagal..huhu
Nampaknye ini kali pertama kami gagal dalam mencari tempat makan,hehe.Misi dinner ni bermula jam 7 petang dan berakhir jam 10 malam di Tesco Shah Alam.

Nak tau tempat makan apa yang kami cari?? UNKNOWN...betul tak tau nama tempat makan tu apa. Yang saya tahu, ia berhampiran dengan Taipan USJ dan Projet.Menurut cerita Kak Ipah dan orang-orang yang penah sampai ke sana, makanan kat situ best! macam-macam ada..besides happening! Jadi, kami berdua ni teruja untuk mencari di manakah gerangan tempat makan yang disebut-sebutkan.

Keadaan yang sesak di Taipan menyebabkan semangat saya mula merudum.Setelah berpusing hampir 3 kali saya mula kehilangan punca. Petunjuk dari Kak Ipah memang tak buleh pakai,hehe.Akhirnya saya mengambil keputusan untuk balik saja ke Shah Alam dan pekene JM Beriani kat Tesco.Rasa tak puas hati tu tak usah ceritala..sebab saya rasa dah dekat tapi tak tahu kat mana (dah la tak familiar dengan area sana).Sedihnye coz kami tak pernah lagi gagal dalam setiap misi. Takpe...lepas cuti akan ku tebus kekalahan ni,ehehe (beria betul cikgu nih!)

**nasib baik tak bawa hati yang lara ke Bukit Jalil. Tak pasal-pasal leh dinner ngan geng my team,ehehe**

No comments: