RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 03, 2006

jum tgk badak ni..

Lately, saya macam dah addicted dengan video clip ni.Hari-hari mesti nak tengok buat hilang stress kunun. Pastu, ketawa sensorang depan pc,hehe.




Saya masih lagi rasa kurang bermaya dan tidak bersemangat untuk mengajar. Mungkin penat menguruskan sukan dan trip ke Kelantan membuatkan badan saya penat di tahap maksima. Belum lagi sempat saya recharge balik energy yang telah diperah.

Masa mengajar baucar tuisyen di sekolah tadi, boleh plak saya terlelap sekejap. Wat malu dengan anak murid je, hehe. Nasib baik saya pandai cover line:)) Struktur mengajar minggu ni pun agak slow.Saya rasa macam tak larat nak berdiri lama-lama.Hopefully, saya dapat bertahan sehingga hari Jumaat...

** Mungkin saya perlukan motivation injection nih**

No comments: