RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, May 25, 2006

secret admirer..

Semenjak dua menjak ni, saya rajin memerhati 'peminat-peminat misteri' yang singgah di blog ini.Ada yang berani meninggalkan komen dan ada yang hanya menyibukkan diri di shout box,hehe.Terima kasih banyak-banyak pada mereka yang sudi singgah dan membaca catatan saya ni.Mungkin ada juga yang sekadar menjenguk tetapi tidak meninggalkan apa-apa.Juga ucapan terima kasih dari saya.

Sebenarnya, saya suka berkongsi rasa dengan kamu semua.Bila saya gembira, saya mahu orang lain turut rasa kegembiraan itu. Begitu juga bila saya bersedih,saya mahu berkongsi rasa sedih itu dengan orang lain walaupun saya tidak kenal siapa kamu dan di mana kamu berada.Tapi, saya tahu ada yang membaca catatan itu.

Baru-baru ini saya mengenali seseorang melalui YM.Menurutnya, dia teringin nak mengenali saya setelah teruja dengan catatan-catatan saya dalam blogs ini. Lalu dia pun ambil id YM saya.

Memang tak sangka apabila ada seseorang yang begitu mengambil berat tentang catatan-catatan saya ini.Pada saya, semua yang saya tulis disini hanyalah luahan rasa yang busan dan tidak menarik langsung untuk diikuti perkembangannya.Tapi tidak rupanya bagi sahabat saya ini.Macam kelakar pulak bila dia cuba mengorek siapa **dia** yang saya maksudkan hampir dalam setiap entry,hehehe.

Menurutnya lagi, catatan-catatan saya puitis.Kalah bahasa filem Yusuf Haslam. Ehehehe...rasa nak ketawa guling-guling macam icon dalam YM tu.Bukan puitis la awak...mungkin itulah luahan rasa dari hati yang terdalam, ahaks.
Saya adalah seorang yang paling tidak pandai menyembunyikan emosi. Kalau saya suka, maka saya akan tonjolkan rasa suka. Begitu juga sebaliknya. Mungkin inilah kelemahan saya.Sebab itu apabila berhadapan dengan orang yang saya tidak suka, mimik muka menyampah saya tak dapat disembunyikan,ehehe.Tak pandai langsung nak cover line.

Apapun...hidup mesti diteruskan!( eh, apa saya merepek ni??) hehe..
Apapun, terima kasih la pada semua yang sudi menjadikan blog saya ini sebagai link wajib untuk dilawati setiap hari,ahaks(perasan saya ni!) Bagi yang memahami dan menyelami apa yang saya rasa, terima kasih atas pengertian yang diberikan.Semoga catatan-catatan saya ini akan memberi 'sesuatu' yang baik buat anda.

** kan bagus kalau **dia** juga macam awak...dapat memahami dan menyelami apa yang saya catatkan disini..hmmmm**

No comments: