RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, April 28, 2006

tamatlah sebuah penantian

Akhirnya, berakhir jua sebuah penantian dan tamat sudahlah satu penyeksaan...Congrats to myself! 4 bulan saya menunggu, akhirnya hari ini saya sudah 'bebas'...

Sekolah saya telah dapat menjalankan Sukan Tahunan ke 47 dengan jayanya. Alhamdulillah...syukur semuanya berjalan dengan lancar.Nampaknya segala persediaan rapi dan kerja keras kami selama 4 bulan ini (AJK ko-korikulum) berbaloi.Walaupun ianya bukanlah sukan berprestij macam sukan komanwel atau sukan sea, tapi menguruskan sesuatu peristiwa penting untuk sekolah memang MEMENATKAN badan dan minda! Rasanya serik untuk saya pegang jawatan ini buat kali kedua...

Apapun, saya hargai segala pengalaman dan perih jerih menguruskan sukan ini.Mungkin nampak remeh bagi mereka yang tidak mengalami dan memahaminya, tapi bagi saya cukupla saya tak tido malam memikirkan apa yang bakal terjadi pada hari ini. Saya juga 'bersiaran langsung' bermula daripada raptai sukan (Rabu) hinggalah hari ini menguruskan sukan untuk murid-murid tahap 1.Penatnya tak dapat saya ungkapkan dengan kata-kata.Tapi itulah tanggungjawab...saya redha :)

Apapun, semoga perjalanan saya ke Kelantan pada malam ini dapat mengubat hati,minda dan badan yang tak bermaya ni.Bolehlah saya cover tidur dalam train nanti,hehe..erm,gambar-gambar untuk kejadian hari ini ada di fotopages. Sile la..

**Penat badan boleh diubat dengan tidur, tapi kalau penat minda dan hati nak ubat dengan apa ye?**

No comments: