RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, April 10, 2006

ice age 2


Petang semalam saya dan K.sely menonton Ice Age 2 di Bukit Raja..Comment---> memang best giler! bukan setakat ketawa je, tapi ada hidden messange yang dapat kita fahami daripada jalan cerita tersebut. Pengorbanan demi sebuah persahabatan :)

Malam tadi, saya bertemu dengan 'seseorang'.Ntah macam mana saya nak klasifikasikan 'seseorang' ini dalam hidup saya sekarang. Mungkin anjakan paradigma yang baru kot, hehehe.Saya tak dapat nak meramalkan apa yang akan berlaku pada masa akan datang selepas terjadinya pertemuan pertama ini.Dia seperti berharap saya menjadi 'seseorang' dalam hidupnya. Tapi, buat masa ini, saya lebih selesa menganggapnya sebagai seorang sahabat.Biarlah masa dan keadaan yang menentukan arah hala perhubungan yang baru tercipta ini.

** saya suka wording dalam ice age2 -----> Lupakan masa lalu, jika kita ingin melihat masa depan. Mungkinkah sudah tiba masanya saya lupakan masa lalu saya??**

4 comments:

Anonymous said...

if forget ur past is da best choice u ever had...u have to do that..


p/s: nampaknye lepas ni susah la cik emi nak kuar ngan geng2 ye...hehehe

Jeketbiru said...

i'm still thinking 'bout it..lagipun saya percaya 'kalau dah jodoh, takkan ke mana' :)

p/s: masa untuk geng2 tetap ada....wajib tuh! hehe

Anonymous said...

yeah aku la geng mu ehhee..

sometimes past is really sweet to think with..but sometimes its really hard to deal with..

just remember, without past it will be no today..without past we do no how to face future..thanks to past memories cuz it teach us how to be what we are now..use it wisely..u will learned something from it :)

*aku merepek ke? :D

Jeketbiru said...

(ang tak merepek)
thanx for ur sweet words
yeah..ur rite!

"Forget *him* maybe the best choice i've had now"