RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, April 14, 2006

epi anniversary darling!

Hepi Anniversary to u, my 'darling'!

Hari ini genap setahun usia perkenalan saya dengan 'my darling'.Alhamdulillah, sepanjang setahun ini semuanya berjalan dengan baik dan 'dia' pun tak pernah buat hal.

Saya masih ingat masa mula-mula saya kenal dia.Mak dan abah agak terkejut bila saya pilih 'dia'.Mak cakap, 'dia' tak cukup syarat, hehe. Abah cakap, terpulang la...adik-adik saya kata,'dia' tak padan dengan saya.

Tak kira apa jua komen mereka, saya tetap berkeras mahukan 'dia'.Nak buat macam mana kalau hati saya memang sudah terpaut pada 'dia' saat pertama kami jumpa lagi. Walaupun 'dia' bukanlah idaman hati saya, tapi bagi saya 'dia' boleh melengkapkan hidup saya.

Saya sangat menyayangi 'dia'.Walaupun saya banyak melukakan 'dia', namun 'dia' tetap sabar dan tak pernah sekali pun mengecewakan saya.Bila saya kenalkan 'dia' pada kawan-kawan, komen yang sama juga saya dapat daripada mereka, hehe.

Sekarang barulah saya tahu kenapa:
Mak kata 'dia' tak cukup syarat----> sebab si 'dia' hanya mempunyai 2 pintu.
Abah kata terpulang laa -----> sebab abah tau saya frust tak dapat beli Kelisa Special edition (mak tak bagi)
Adik-adik kata kami tak sepadan ----> sebab si 'dia' berwarna kuning dan bergaya sporty.Lebih sesuai untuk lelaki.

Walau apapun, hanya 'dia' yang menjadi kesayangan saya tika ini:)
Hari ini kebetulan saya cuti. Memang tradisi sekolah saya mengambil cuti untuk Good Friday.Alhamdulillah urusan road tax dan insuran si 'dia' telah pun selesai 2 minggu yang lepas. Boleh la saya raikan anniversary dengan si 'dia', hehehe

**Bila dah banyak hari cuti ni, rasa beku pulak duduk kat rumah, hehe**

2 comments:

Anonymous said...

how 'bout ur real darling? dah jumpa blum? hehe

Jeketbiru said...

real darling? hmm..ape tuh? kuih custard ke? ekeke