RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, April 06, 2006

eden udah ade stimix

Alhamdulillah, program yang dirancang hari ini berjalan dengan baik sekali. Walaupun bukan 100% telah selesai,tapi saya rasa puas hati dan sangat lega!

Mungkin daya pujuk saya amat tinggi sehingga penyelia petang bersetuju untuk saya meneruskan acara saringan walaupun keadaan cuaca petang tadi agak kritikal (hehehe)Cikgu-cikgu yang selalu 'treat me as an idiot' pun tertanya-tanya jampi apa yang saya pakai sehingga penyelia petang yang dikenali dengan ketegasan itu bersetuju dengan permintaan saya., hehehe....saya cuma tersenyum tanpa berkata apa-apa. Biar mereka tahu yang saya juga pandai menjalankan tanggungjawab. Bukan nak riak atau terer,tapi bab-bab pujuk ni memang saya ade skill, ahaks.

Esok saya perlu menyelesaikan 10% lagi acara saringan tersebut. Kemudian, hari Sabtu pula saya terlibat sebagai fasilitator untuk program motivasi kepimpinan. Pening kepala juga nak fikir modul apa yang sesuai walaupun dah ada pengalaman tahun lepas. Saya berkira-kira untuk buat sedikit kelainan.Biar murid-murid yang terlibat dapat 'sesuatu' yang boleh terkesan di hati dan minda mereka.

Hmm...saya dah berjaya configure streamyx di rumah malam tadi :) dengan bantuan seorang sahabat, saya berjaya configure sendiri. Dan akhirnya pagi ini saya telah meng'online' kan diri dengan streamyx, ehehe (pandai jugak saya main cucuk-cucuk ja wayar kabel tu ye)Apapun, terima kasih daun keladi pada sahabat saya tu. Rasanya, kalau dia tak jadik sifu malam tadi, mungkin saya terpaksa guna khidmat kontraktor tmnet pulak.

**kalutnya saya minggu ni tak boleh nak cakap, sampaikan 3 hari saya skip lunch@dinner**

2 comments:

Anonymous said...

waa ang wat saringan ape wehh..lari 100 meter ke?.wah besh2 acara pebret huhuuhu..

wah dah ade stimik..sure kamu mengapdet blog dengan lajunye..

tunggu kunjungan ku di umah mu..ku ingin bermain yahoo pool cewah..

p/s: awat ayat cam jiwang jaa aku neh :p

Jeketbiru said...

eden kene managed saringan untuk acara 75m ngan 4x50 m bagi tahap 1. Then, kene arrange sukaneka untuk semua budak tahap 1. Penin daa!Bukan ngan acara, ngan cikgu-cikgunye..huhuhu

ang nak men congkak pun bleh, ahaks

p/s: jiwang?? ehem..ehem...;)