RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, April 23, 2006

kerana sekeping tiket

Hari Ahad saya telah diganggu ketenangannya gara-gara hati yang tidak tenteram.Bermula dari malam tadi, hati rasa tak sedap dan tak senang duduk dibuatnya bila tak dapat beli tiket untuk ke Kelantan 28 haribulan ni.Tak sangka pulak semua tiket sold out! Agaknya, orang-orang Kelate ni penyayang orangnya.Asal ada cuti je, mesti balik kampung jenguk family sampaikan semua tiket bas dan keretapi sold out, huhuhu..

Saya dan councilor members hampir berputus asa bila semua alternatif yang ada tidak menampakkan peluang yang cerah untuk ke Kelantan.Tapi, saya tetap nekad mahu ke sana untuk menghadiri majlis perkahwinan Cik Sue (one of the councilor member gak).Setelah penat dan mengalami peristiwa sakit hati di Hentian Putra, kami gagahi pula ke Sentral Kl bagi mencari tiket keretapi tambahan (bersemangat gile saya!).Dah la naik komuter sebab malas nak tempuh jammed.

Alhamdulillah, kali ini nasib baik menyebelahi kami. Akhirnya, dapat juga kami membeli tiket keretapi ke sana (walaupun perjalanan akan memakan masa selama 12 jam namun saya tetap mahu pergi!)Nampaknya, relai la tulang-tulang kami bila sampai di Kelantan nanti, hehehehe...



** Tadi masa tengah tensen-tensen cari tiket, saya terfikir adakah orang kelantan diwajibkan balik sempena cuti Hari Pekerja ni sampaikan tiket semua abis, hehe...**

2 comments:

Anonymous said...

sian awk ye...sampai tensen2 carik tiket, hehe

agak2 relai tulang pas naik keretapi tu habaq mai kat saya...leh masuk buletin utama, hehe

Jeketbiru said...

banyak la buletin utama..saya kenai awk pon tak..huh!
keje kat tv3 ke?? ekeke