RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, April 17, 2006

siannye 'darling' saya!

Tanggal: 17hb April 2006 (3 hari selepas anniversary 'darling' saya)
Masa : 7.30 pagi
Lokasi : Simpang berhadapan blok 26.

'Darling' saya telah dilanggar dengan kejam oleh seorang pemandu (tak tau ada lesen ke tak)yang membawa Wira kaler biru cair.Tergamam saya seketika kerana tak sangka ada pulak orang yang langgar 'darling' saya tuh.Saya memegang steereng sambil wusha budak yang langgar 'darling' saya. Muka dia dah pucat. Budak pompuan (isyh, kenapa la bukan lelaki. Kalau tak boleh kenalan, hahaha)>:)

Budak pompuan tu mintak maaf dan kalut-kalut keluarkan handphone daunnya. tiba-tiba dia memandang saya....
" kak, ada kredit tak? saya nak pinjam handphone"
Huhuhu...lawak antarabangsa di pagi Isnin. Dah ler langgar keta orang, bleh plak mintak kredit handphone orang! Nasib baik saya tak bawak handphone masa tu.Rupa-rupanya kereta tu bukan kepunyaan dia (pakwe dia punye).

After berbincang lebih kurang 20 minit, saya mengambil keputusan untuk selesaikan di luar balai.Malas nak buat report dan menjalani prosedur-prosedur yang menyusahkan.Abah menasihatkan saya untuk bawa 'darling' saya ke bengkel hari ini juga. Dia risau budak pompuan tu 'auta' saya. Saya mengikut budak pompuan tu ke bengkel di Taman Sri Muda.Dia bawa pakwe dia. Saya??? lone ranger. Takde 'pakwe' nak teman, hehehe.

Natijahnya..saya tak gie skulah ari ni.Esok belum tahu lagi. Skulah memang kene pegi, tapi camner ye???? "darling' saya akan keluar 'hospital' pada hari Rabu...uwaaaa!!!

**kadang-kadang kita tak langgar orang, tapi orang akan langgar kita..isk..isk. Kena tulah ke saya?**

4 comments:

Anonymous said...

siannyer kat awak and ur 'darling'..ye kot kene tulah anak-anak raja, hehehe

Jeketbiru said...

hmm..takde la plak kawan-kawan saya anak raja..
saya pun bukan keturunan raja...hehe

Anonymous said...

erm ade hikmah kot mie :)

Jeketbiru said...

aku pun rase macam tu jugak...apepun, aku redha :)