RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, April 12, 2006

new born


Lepas maghrib tadi, saya dapat panggilan daripada umah....

" Along, kucing hang dah beranak!", jerit Angah kat dalam phone.Teruja betul dia!

" Hah, ye ke? Cepat nyer!"
Pelik pulak saya bila fikirkan yang kucing saya tu dah selamat melahirkan anaknya (eceh, cam manusia plak)Rasanya macam baru ja lagi dia pregnant...eh bunting.

" Weh, dia bukan manusia lah nak kena tunggu 9 bulan".
Hehehe..saya tergelak. Terkena dengan Angah!
Betul jugak tu...baru saya terfikir yang kucing tu bukannya macam manusia kene tunggu 9 bulan 9 hari baru deliver baby, ahaks.

Bertambah lagi ahli keluarga saya nampaknye.Sekarang dah ada 8 orang. Angah la kene take care semua 'ahli baru' tu,hehe (boleh ye, ngah?)

" Long, hang kena balik ujung minggu ni. Jenguk anak-anak baru hang. Pastu buat kenduri doa selamat!"
Hahahahaha....Angah! Angah!

** Tapi memang rasa macam nak balik Ipoh ja weken ni. Nak leraikan kekusutan yang melanda jiwa**

4 comments:

Anonymous said...

wahh wahh anak baru..aku dapat anak sedara laa ekkk ehhee..

weh bukan 9 bulan 10 hari ke timing manusia mengandung and melahirkan (ayat proper siti nurhalija :D)..

jiwa kusut?! ngape ek?!..aku pon cam kusut gak neh..tp tak tau nape..tu yg lagi kusut tu ehehe

yes i agree with u my pren..our own home is the the best place to stay with :)

Jeketbiru said...

macam-macam mende eden fikir nih...
rasa cam dah terbuat decision pun ade...

tapi weken ni nak gie tgk cats competition kat times square...huhuh

p/s: mari kita kusutkan jiwa sesama...hehee

Anonymous said...

bleh la kasik saya anak kucing tu sekor, hehehe

Jeketbiru said...

awak nak ke? tak payah la kot....hehe