RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, April 17, 2006

A long journey!





Hmm..teruja betul saya bila dapat tengok National Cat Competition di Times Square hari ini. Comel dan cute2 belaka kucing tu (of course la..kalau tak, takkan masuk competiton, hehe)Saya, Bae dan Kak Sely berebut-rebut nak amik gambar semua kucing-kucing yang ada kat situ. Sampaikan tak tau nak pilih mana satu, hehe..

After lebih kurang sejam setengah leka memerhatikan dan mengusik kucing-kucing tu, kami bergerak ke Lowyat. Cadangnya nak ambil thumb drive K.sely yang dibaiki. Tapi, ntah angin apa yang merasuk saya tiba-tiba, saya terpandangkan sesuatu yang sememangnya telah lama menarik perhatian saya.Hampir setengah jam saya membelek-belek, akhirnya saya membuat keputusan drastik untuk membeli Olympus FE-115.Bae dan K.Sely kata saya 'demam' coz tetiba sambar kamera digital (takde dalam perancangan langsung sebenarnya!)Takpe la, hadiah besday untuk diri sendiri ;)

Begitulah saya kalau dah berkenan dengan sesuatu. Saya sendiri tak percaya yang saya boleh buat begitu, hehe. K.Sely kata, saya beli digital camera tu macam beli Mcdonalds. Bila rasa lapar, terus beli, hehehe.Entah la...mungkin dah terlalu lama 'memendam rasa' kot :)

Lama betul saya berjalan2 hari ini. Nasib baik tak terlanjur ke Planet Hollywood untuk menyaksikan performance Dewa 19,hehehehe...(tu pun dah ada yang dok 'mencucuk' suruh pegi) Belum tergerak hati lagi,ahaks

** Gambar-gambar yang lain boleh di 'skodeng' di my fotopages**

2 comments:

Anonymous said...

Agaknye ang tersampuk semangat kucing kot!!..tu yang terus beli digicam :D

Jeketbiru said...

hahaha...semangat adik berbaju merah, ahaks