RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 26, 2006

TAKE A DEEP BREATH

tak perlu kau lafaz kan...kerana aku sudah mengerti
tak perlu kau catatkan...kerana aku sudah memahami
tak perlu kau merasa jauh bila kau dekat denganku
apa yang aku perlukan cuma........
KEJUJURAN dan KEIKHLASAN dalam setiap perkataan dan perbuatanmu

Alhamdulillah..cuti saya telah diluluskan!
Saya akan terbang Jumaat ini. Sayonaraaa! Mungkin sesuatu yang indah akan berlaku, mungkin juga tidak.

Maaf dari hati andai ada terkasar bahasa, terguris rasa. Saya hanya insan biasa...
Ada masanya saya akan lakukan sesuatu tanpa perlu nyatakan sebabnya kerana saya sendiri tiada jawapannya. Mungkin jawapan itu ada pada diri kamu.

-I'm leaving for a while-

** Diam itu pengalaman yang indah...saat ini lah kita akan tahu betapa diri kita dihargai**

11 comments:

Anonymous said...

jaga diri bebaik ye akak.. semoga selamat smpai ke destinasi dituju..owh, jangan lupa kongsi cerita gembira yang bakal tiba!! :D

Anonymous said...

Amboi siap nak terbang tuh,...hang nak pi mana tuh..dengaq mcm nun jauh jer...anyway Have a Great Vacation!!!

Jeketbiru said...

jeketbiru - cibilz

tq...bersedia la untuk sebarang kemungkinan :)

jeketbiru - anoynomous

mungkin dah tiba masa saya pergi...

Anonymous said...

huhuhuyhuhuh....dah nak pegi!!!

Anonymous said...

nak pegi mana plak nih...nak ikut boleh..heheheh

Anonymous said...

ehehe jeketbiru!! nak pi jumpak org yg jauh di mata yeye. nak itut la , dah la encem macho plak tuh.

Jeketbiru said...

jeketbiru- c.a@s.a
:)

jeketbiru-stalker
:)

jeketbiru-penpilot
:))

Anonymous said...

akak! nak ikut gak! nak jumpe "ehem" yang akak citer aritu ke?? woooo.. ehehe.. ;)

Jeketbiru said...

jeketbiru- cibil

:)))

Anonymous said...

errrmmmm....lain macam je bunyi ni!!!??? sy pun nak gak ikut klu smua nak ikut...huhuhuh

Anonymous said...

you may go as far as you can..as long as ur not forgeting me then..buy me jambu bidor please :D

taking care bebeh!! have a nice weekend ;)