RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 25, 2006

PELIK??

akak pelik le lately banyak betui mende-mende pelik jadi...

pelik? amende yang pelik, kak?

macam-macam la..

ce story sket...

takde la...pelik sebab rasa mcm diri akak kene stalk la..huhu

maksud akak kene ikut? ngan sapa? bile? kat mana?

(isyh...byk plak soal dak neh!)

bukan di alam realiti..tapi kat virtual world...

hmm..ok. apa yang orang tu buat?

Akak rasa ada orang ceroboh blog akak, ehehe

Mana akak tau ada orang ceroboh blog akak?

Ada comment pelik2 dari orang yang akak tak kenal...hmmm..macam dia kenal akak ler.

Uiks..naper plak akak cakap camtu. kan url akak yang baru ni takde sapa tahu melainkan geng2 akak aje?

Tu la yang wat akak pelik..baru-baru ni aje. Selama tukar ni takde pon. Line clear!!
Hmm....any idea?

Chup! ntah2 geng akak duk nyamar kot...hehe

Lorr..awat nyamar..bukan akak nak makan depa! eehehe

Tapi memang pelik la kak. Saya pun pelik ngan akak ni..

Apesal lak?

Awat akak tukar url blog ek? Nak lari dari sapa?

Hehehe...ntah. Akak pun pelik naper akak leh tukar url blog akak kerana sebab yang pelik..ehehe
-END-

Perbualan ini memang ada kene mengena dengan yang hidup sahaja,hehe
Sebetulnya saya tak perlu pelik sebab blogs ini public..sesiapa saja bleh masuk. Tapi, saya jadi pelik bila saya rasa ada sesuatu yang tak kene di sini...hmmm

** kalau la anda-anda yang berkaitan membaca catatan ini, maka berbangga lah kerana 'kehadiran' anda-anda di blogs ini telah saya sedari :))**

11 comments:

Anonymous said...

esh..esh..esh... plik mmg plik..tp rasa cam kenal je dari sape n tujuan..muahahhaha

Anonymous said...

s.a?
sardin ayam ke? huhu

Anonymous said...

anonymous?! aku rasa sebab depa tak tau nak tukaq jadik other lam commenting system name neh ehhe..macam ang dedolu :p

but tak mustahil gak yang memang nak jadik anonymous..tp kalu aku laa..baek aku jadik mr default kaa..mr beskal ker..mr fitness ker..mr burger ker..ato mr ribena..opsss!!! mr?!..>:)

Anonymous said...

anonymous?! aku rasa sebab depa tak tau nak tukaq jadik other lam commenting system name neh ehhe..macam ang dedolu :p

but tak mustahil gak yang memang nak jadik anonymous..tp kalu aku laa..baek aku jadik mr default kaa..mr beskal ker..mr fitness ker..mr burger ker..ato mr ribena..opsss!!! mr?!..>:)

Anonymous said...

hehe..sabaq ja la..
takpo la..eden tunggu aja masa depa nak reveal diri depa yang sebenaq

Anonymous said...

wah wah sudah ada s.a skrg..pewiitt!! >:)

Anonymous said...

sardin cap ayam,huhuhu..lapaq2 leh wat sandwich >:)

Anonymous said...

apsal plak tetiba blog nih kecoh pasal anonymous, bukan tuh perkara biasa ke...:)

Anonymous said...

anonymous= stalker

hmmmm....
memang perkara biasa...tapi kalau dah every word mcm ade 'kene mengene' bukan ke luar biasa tu?

Anonymous said...

eh, awak sure ke komen yang pelik2 tu dari orang tu kenal awak?

Anonymous said...

ni ape bm berterabur neh? ahaha

ntah le...maybe yes maybe not...
xper la..meriah sket blog neh..ehehe