RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 18, 2006

Happy mood



Sheila on7 in da house

(yelah..yelah..saya apdet la neh)


I'm quite in a happy mood lately ( it's good for me, rite?)

Hm..I met Sheila On 7 last Sunday at Mid Valley!! yeay! It was my first time seeing them in person (cute sehhh!). Got their autograph and some pics ;)

Also met my Dr last Sunday.. dat da happiest moment in my life! I think I've got crush on him larrr, ehehe (arghhh ;))

**Bae, weken ni layan POTC jum! no more sickness arrr, ehehe**

6 comments:

Anonymous said...

who's ur dr tu? dr fazly kah?.dun say dr azwan ali haa :p

Jeketbiru said...

hehe..of course la my dr fazley...hmmm...

Anonymous said...

akak jumpa dr fazley??huhuhuhu heheheh

Anonymous said...

yup..dr fazley a.k.a abang asmara,hehehe..
encem nya membuatkan akak x lalu makan neh, ahaks

Anonymous said...

akak!! nora dah buleh online now!! yeay! wireless in da house!! yeay!! abang streamyx itu sgt hensem dan dia telah ingin berkenalan dengan ku.. yeay!! hahaha!

p/s: buh la gmbo kita meronggeng kat stadium tuh.. hmmph! :P

Jeketbiru said...

wah..wah...
akak dh buh kat fotopages..sila lah ke sana..ehehe

p/s: besa lah org baik cam kita mana pegi pun org nak berkenalan, muahahahahahahahaha