RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, July 20, 2006

Aku yang kebingungan

Saya dah luahkan apa yang sepatutnya..cuma saya tunggu keputusan awak

Dia kol saya dari jauh semata-mata untuk meluahkan apa yang dia rasa. Saya terdiam tidak memberikan sebarang jawapan.

Bleh awak bagi peluang pada saya?

Saya diam lagi...entah apa yang patut saya katakan (kata orang tua, senyap bererti setuju) huhuhu.
Adeh, saya kebingungan! Kenapa lah soalan-soalan yang susah dari Add Maths ni kuar di tengah-tengah malam begini.

Agak lama saya berfikir untuk mencari jawapan yang sesuai...nasib dia tidak tertidur semasa menunggu respons saya, ahaha...

Setelah perbualan itu tamat, saya masih tetap kebingungan sehingga lah saat ini. Saya tak dapat tidur memikirkan relevankah jawapan yang telah saya berikan pada dia? Menepati skema jawapan ke tak? hmm.....

Lalu, saya pun meng 'online' kan diri dan mengubah layout blog, ahahaha

** Kunun buat-buat tak kisah...sekali datang, terus saya kebingungan!huhuhu**


4 comments:

Anonymous said...

siapa tu call ang meminta jawapan ehehe..eh ang tau ke susah add math camne ehehe..

ape2 pon..bak kate adlin..kite harus memikirkan dan mendalami setiap bait2 lirik..dan cube selami ape maksudnye..barulah ruang2 akan terisi..

tepuk dada tanya?..tanya?..mereka dan keluarga mereka ehhee

Jeketbiru said...

adeh..jauh mana harus aku selam? aku takut lemas la coz tak tau berenang,hehehe

Aku masih mencari keikhlasan daripada kata-kata dia tu ;))
Tak pun, ang aje tlg jawab kan untuk aku, bleh? ahaks

Anonymous said...

"Memberi cinta pada orang yang MENCINTAI KITA adalah lebih baik dari terus menunggu kepastian dari orang yang belum tentu MENGINGATI KITA.." you got me, akak? ;)

Jeketbiru said...

no comment...hehehe