RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 11, 2006

fuh!

Akhirnya, saya jumpa juga lagu ini setelah beberapa bulan saya mencarinya untuk di donlod..

Haruskah Ku Mati - Ada Band-

Bagaimana mestinya
Membuatmu jatuh hati kepadaku
Tlah kutuliskan sejuta puisi
Meyakinkanmu
Membalas cintaku

Haruskah ku mati karenamu
Terkubur dalam kesedihan...sepanjang waktuku
Haruskah kurelakan hidupku
Hanya demi cinta yang mungkin bisa membunuhku

Hentikan denyut nadi jantungku
Tanpa kau tahu betapa suci hatiku
Untuk...memilikimu

Adakah keikhlasan dalam palung jiwamu...mengetukmu
Ajarkanmu bahasa perasaan
Hingga hatimu tak lagi membeku
Tiadakah ruang di hatimu untukku
Yang mungkin bisa tuk kusinggahi
Hanya sekedar penyejuk
Di saat ku layu
Kusetia menantimu hingga akhir masa

Tiada kene mengena dengan situasi mahu pun emosi saya ketika ini. Cuma saya terkenangkan seorang blogger (arwah Ghaz) bila mendengar lagu ini. Kisah hidupnya agak meruntun jiwa jika dibaca daripada catatan-catatan blog nya :( Semoga roh nya dicucuri rahmat..

** Akhir-akhir ini saya berfikir secara serius untuk sambung blaja..ikut hati nak pegi oversea, tapi kalau ikut bajet cam lepas dalam Malaysia jer...ehehe**

2 comments:

Anonymous said...

sambung mana2 pon sama jer ehhee

Anonymous said...

mana sama..kalau pi Uk ade summer, spring, winter sumer..kalau kat mesia takde, ahahaha