RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, July 14, 2006

dah confirm..yahooo!!!

Setelah dua tahun saya menunggu...akhirnya ari ni saya dah dapat surat yang saya nanti-nantikan...saya telah di sahkan dalam jawatan!! yahhuuuuuuuu....(alhamdulilah!)

Maka kini, dengan rasminya saya telah bergelar Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah (PPPS)..ececece!!!
Apa plan saya lepas ni ye? Hmm..
---> sambung blaja
---> dah leh apply pinjaman rumah! yeay!
---> nak wat kenduri kot, ahahaha.... (kenduri doa selamat daa!)

**cepat..cepat sapa nak celebrate ngan saya?? fully support...hehe (after dapat tunggakan la tapi) ahaks**

4 comments:

Anonymous said...

congratulations!! :)

Anonymous said...

tenkiu babeh...;))

Anonymous said...

tahniah akak...syukur akak dpt jadi PPPS tu..hehehe..ajak sy tau kenduri...

Anonymous said...

tq...
ajak awak? insyaallah..tp awak gie yg belah johor la kot, ahaks