RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, July 10, 2006

penantian yang berbaloi

Huh..tidak sia-sia penantian ku selama 3 jam pagi tadi, ehehe.Biar pun ada yang kurang puas hati sebab menang penalti, saya peduli apa! Yang penting Italy sudah menjadi juara world cup 2006...yeahhh! Dan yang penting sebelum penalti, mereka telah pun melalui saat-saat perjalanan yang agak panjang dan membusankan..kira bukanlah diorang team pondan ye..(bak kata encik kamilbaik :P)

Saya letih dan mengantuk sebenarnya...
Tapi, ada sesuatu yang buatkan saya terus 'melekat' depan pc ni. Saya tahu **dia** memerhatikan saya. Walaupun **dia** tidak lagi tahu akan perkembangan diri saya, tapi saya tahu dia sentiasa cuba mencari saya. Buktinya, dia membaca status ym saya malam Sabtu yang lepas. **dia** tahu saya marah...memang tepat ayat itu ditujukan buat dirinya, tapi malangnya dia tetap membisu dan tetap kaku. Dalam kepayahan, saya menahan diri daripada membalas sms nya. Saya cuba bekukan hati saya. Saya MESTI lakukan itu! MESTI....
Biarlah apa juga yang **dia** fikirkan saat ini tentang saya, saya sudah tidak kisah lagi...Berikan saya masa dan ruang untuk pulihkan segala-galanya...

** Saya bukan marahkan awak, tapi saya marah pada diri sendiri**

2 comments:

Anonymous said...

yeah italy da winner!! nampak tak izanghi semalam..kalu tak nampak takde jodoh ler tu..

aku rasa player italy tu ckap.."dah tua wat laa cara tua"..kot kat zidane..hilang kesabaran diwatnye...

tp secara logik zidane paham ke bahasa Italy..dam buduhler si materrazi tu ngutuk lam bahasa universal ehehhe..wallahulam...:D

Anonymous said...

agaknyer matterazi suh zidane test kekuatan pala botak dia tu kot, ahaha...nah rasakan!!! ahaks