RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, February 05, 2006

Teman tapi mesra

- Teman Tapi Mesra - ::by Ratu::

aku punya teman
teman sepermainan
kemana ada dia selalu ada aku

dia amat manis
dan juga baik hati
dia selalu ada
waktu untuk membantuku

namun aku bingung
ketika dia bilang cinta
dan dia juga katakan
tuk ingin jadi kekasihku

cukuplah saja berteman denganku
janganlah kau meminta lebih
ku tak mungkin mencintaimu
kita berteman saja
teman tapi mesra

aku memang suka pada dirimu
namun aku ada yg punya
lebih baik kita berteman
kita berteman saja
teman tapi mesra

erm..korang penah dengar tak lagu nih? eheh..mesti penah kan...dinyanyikan oleh one of the Indonesian duo band.

naper ade lirik tu yang aku bold kan ek? kuang..kuang..kuang..(korang teka lah sendiri...hehe) Ha..ha..Jangan nak wat gossip ala-ala Melodi lak ;P Actually, this is the favourite song of one my councillor members. Kisah dalam lagu nih memang jadik kat dia la...sebab tu dia suka lagu nih, hehe. Now, tengah stuck 'in a bottle'. Tatau nak explain camner ngan ' teman' dia tu. Aku jugak lah jadik kaunselor bergerak dia, ahaks.
To her - Hope u can make the best decision ya! hehehe....all da best!
p/s: aku batuk dan selsema disebabkan anjakan paradigma cuaca akhir-akhir nih, huhuhu...ni rase cam nak mintak MC esok. Tamau pi skulah..isk..isk..