RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, February 13, 2006

Ari ni aku rase cam tak keruan dok kat umah satu hari. Otak rasa cam beku, kaki rasa cam kaku, lidah rasa cam kelu (eceh)...aku pusing kanan tak kena, pusing kiri tak kena. Duduk kat bilik buhsan, ngadap TV tak best, nak online malas. At last, aku tidooo....ehehee. Itu je aktiviti bermanafaat yang aku bleh buat. Sumer housemate aku arini muka cam blur ja. Nak kluar sumer takde mood.

Dua tiga ari ni member2 aku cakap muka aku nampak ceria lain macam, ahaks. Senyum ja sepanjang masa. Tengah2 makan KFC kat Sunway Pyramid aku bleh karaoke lagu peterpan depan diorang, ahahaha....aku pun tatau naper aku jadik camtu?hmm.....naper ekkk??? Hepi ke aku?? ye kot...bila hati tgh gembira jumpa orang tak kenal pun rasa nak senyummmmm jaaa...
Tapi yang jadik soklan cepumas kat aku...ape sebenarnya yang wat aku hepi sangat 2-3 ari neh??? ahaks...ce korang wat spekulasi sket.....;))

2 comments:

Anonymous said...

meh cheq wat spekulasi..

the spekulasi is between the jari kelingking and the ibu jari!!

boleh?! *wink*

Jeketbiru said...

ahaha..cam ye ja spekulasi tuh ;))