RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, February 19, 2006

Hari ini punyer cerita

Ari ni aku ke Lowyat lagi..tukar installer yg aku beli last week...
Memula ingat nak parking kat Times Square. Tapi, disebabkan ade satu keta polis baekk punyer wusha kitaorg, terus tak jadik nak belok kiri after trafic lite depan Times tuh! dah pandang sambil senyum2..aku plak rasa bersalah...ingatkan salah lorong ke, ape ke...lama plak tu dia wusha kitaorg...(dalam ati aku siap ngutuk lagik "bleh tahan gatal jugak mamat polis nih!) senyum penuh seribu makna! Siap adjust keta waja polis dia rapat2 ngan kitaorg.

After settle aktiviti kat Lowyat, aku ngan k.sely singgah makan ayam golek besh kat kerinchi...camner ntah bleh teringin nak makan ayam golek plak,huhuhu. After blasah ayam golek aku ingat nak singgah mid valley. Gie MPH carik buku revision untuk subjek Science, tapi x jadik sebab tersesat sampai Jln Klang Lama...siap terjumpa TUDM Sg Besi lagik, hehehe..cuak x hengat aku! Kot la jalan tu leh pi Singapore ka...haru jadiknye...ahahha..first time la sampai kat situ sebab sesat! kalau tak sesat, xdenya aku ngan k.sely sampai TUDM tuh.

Bila dah x jadik pi Mid Valley tu, aku ingat nak pi bukit raja la coz kat situ pun ade MPH. Lagipun k.sely nak amik duit kat HSBC. Maklumler, tadik kat Lowyat, minah ni dah blasah beli thumb drive coz ingat after this mmg tak gie lowyat dah. Siap tong-tong duit ngan aku, hehehe...giler arr ding dong...dalam purse cume ade 20 hengget ja...bleh gie makan ayam golek plak pastu. Alhamdulillah, dengan baki 5 hengget dalam purse kitaorg slamat sampai S.alam, ahaks..

Dah tak bleh kuar duit, malas la nak masuk bukit raja. Kitaorg balik umah terus. After maghrib, gie Plaza Shah Alam plak. Kebetulan k.sely nak kuar duit kat area situ, bleh la trus carik buku kat kedai buku Smart dalam plaza tuh. dah penat2 carik dan abiskan baki duit terus aku balik layan Smallville..ari ni awek dia mati plak, huhuhu...si Alicia tuh...
Takper abg Clark..aku ade...hehehe

4 comments:

Anonymous said...

weh nanti bawak aku p makan pakapau ekk..tingin :D

Jeketbiru said...

wokeh..no hal..minggu ni la after kita merunggeng kat pwtc;)

Anonymous said...

ececeh....kem salam kat abg clark awak tu ye..ahaks

Jeketbiru said...

kem salam ja ke? kirim le buah ke bunga ke ;P