RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, February 14, 2006

Aku gerak awal ke skulah ari ni. Ingatkan nak settlekan kertas soklan untuk monthly exam budak2 Khamis ni. Ade error sket dalam kertas tu yang aku nak kene betulkan. Nak stapler, then nak kira jumlah. Pastu nak kene bungkus plak. Banyak keje tu coz aku kene betulkan error tu untuk beratus2 kertas. Maklum la, budak standard one ni cepat ja confuse kalau ade error walaupun sket.

Kebetulan nak amik laporan sulit daripada Gb untuk interview SPP esok kat Putrajaya. Huhuhu...esok aku ada interview pengesahan jawatan. Kalau lulus, after this aku berjawatan tetap dan layak la dapat semua elaun dan kenaikan gaji yang sepatutnya aku dapat :)) Aku sms kawan semaktab aku dulu yg dah kene interbiu bulan 12 ari tu. Tanya dia tips2 la kan...dia cakap suh hafal lagu sekolah, ekeke....mak aiiii! nak kene nyanyi ke?? Dah la lagu sekolah aku in english. Dari last year sampai lah skang, aku hafal serangkap ja,ahaks. Mepek ja bunyi interbiu nya...tapi itu lah realiti. Dia dah pun lulus dan dapat surat tawaran baru...(congrats yaa!)

Yang nyatanya skang aku rase cuak giler. Tak sempat wat ape2 preparation pun. 2 ari lepas ade la aku selak2 buku ilmu pendidikan, tapi otak cam tak leh terima ja. Baca pun tak lekat...nak hafal balik Falsafah pendidikan negara, laporan2 dalam pendidikan. Adeh! tak terhafal nye aku. Pastu ditambah lagi dengan nama-nama menteri kabinet...mau tak tido aku malam ni. Alhamdulillah, kak fadilah kasik aku excuse tak payah attend tuisyen malam ni. Leh la aku wat preparation sket!ahaks
Beberapa orang cikgu2 kat skulah yang tau pasal aku kene interview ni dah pon wish me the best of luck.. Huhuhu, terharunya! sob..sob...
Caring gak diorang kat aku...siap concern lagi pasal preparation.Rasa cam dapat suntikan semangat plak nak gie interview esok pagi,hehe.
Tapi, ade satu ucapan 'Good Luck' yang aku tunggu....If I get the msg, I'll be more energetic dan confidence :)) hehehehehehe......
Itu pon kalau dia alert laaaa....
sapa ekkkk???? hmmm...;)
Whatever it is...plz pray for me ya! Doakan aku dapat jawab dengan tenang dan baik. I'll try my best insyaallah..

2 comments:

Anonymous said...

i u waiting gud luck msg from who..got it or not?! eheh..well aku pon nak wish gak lak..besh of luck!!..dapat arrears nanti jangan lopakan aku ehhee..starbuck can ar?! ;)

Jeketbiru said...

ehehe...starbucks? not a big deal...bapak starbuck pon bleh, ekeke...pastu tak leh tido ;P

i'm waiting a gud luck msg from u lar, ehehehehe.....