RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, February 26, 2006

ntah ape ape

aku ingat nak pegi Facon fair kat pwtc ari ni ngan councillor members aku..dah siap gather kat Shah Alam dari semalam lagi...bae turun dr kajang after dia abeh keje smlm..n k.sely dengan berkobarnya datang pada malam Sabtu. Kebetulan nak jumpa K.wanie kat sana. Windu giler ngan dia after bih kurang 2 years tak jumpa, huhu.

Tapi betul la orang kata...kita hanya merancang, tapi Allah jua yang menentukan. Jalan nak gie KL semua tutup gara2 banjir....uhuks. Sebenarnya aku pun tak pasan bila masa ujan yang lebat giler itu turun membasahi bumi. Tau2 pagi tadi tengok Selamat Pagi Malaysia kata banjir kat area Shah Alam especially batu 3. Ingatkan tak teruk sangat, tu yang siap2 nak gie gak. Besides, semangat nak jumpa one of the councillor member tu (tapi x dapat gak, isk..isk)

Selepas berputus asa carik jalan kuar nak ke KL tak berjaya, kitaorg pun decided nak mengabiskan masa dan duit kat Bukit Raja aje. Sebelum tu aku bawak diorang gie makan kat Seksyen 2... satu insiden best kat sana...
Masa tu kitorg ngah order air minum. Pakcik gerai tu tanya sensorang. Sampai kat K. sely, dia pun order teh ais. tau apa pakcik tu cakap...

" pakai cantik-cantik minum teh ais ja.."
ekeke...kitaorg gelak tak hengat! (sabaq ja la pakcik ni)
Muka K.sely dah macam udang kene bakar, ahaks (dah la duduk sebelah orang bakar ikan)

Tak lama pastu, pakcik ni datang kat aku..
" kat situ ade sinki. pi la basuh tangan. ke nak pakcik bawak tangan tu pi basuh"
Aku siap terpinga2 lagi..nasib baik dia tak pegang tangan aku.
"takpe pakcik. saya dah basuh tangan.kalau pakcik nak bawak,sat gie saya kene kerat plak tangan ni kasik kat pakcik"
ehehehhe.....member2 aku sumer dah gelak2
(loyar buruk pakcik nih!)

Tak tahan nak duk makan kat situ lelama coz byk asap. Kitaorg makan dengan kelajuan yang maksima lalu terus berangkat ke Bukit Raja mengabiskan duit gaji dengan jayanya, huhuhu.

** comey nyer kasut baru aku, hehehe**

2 comments:

Anonymous said...

yeah kasut mu sungguh comel neng..sesuwaii ngan org 'sensual' ehehe..lanskar chenta yeah!

Jeketbiru said...

layan weh...jgn tak layan...

p/s : aku dah 'jatuh chenta' ngan dealova, huhuh