RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, January 14, 2006

Winter Sonata

Dari malam tadi till tengahari aku duk terpacak depan TV layan Winter Sonata..hehe..siap tido depan TV lagi kunun2 nak stay up till cd 20...tapi tahan till cd 3 ja, ahaks. tak larat seh mata ngantuk. Then, pagi tadi sambung plak cd 4 till 7. Penat nangis! huhuhuhu...ade 13 cd lagik to go..chaiyok-chaiyok!!

Sebenarnya ini bukan la kali pertama aku layan Winter Sonata neh, dah nak masuk kali ke brapa ntah. Tapi last aku tgk time kat UIA dulu la...gune pc roomate aku. Sanggup tido after subuh sebab nak abehkan tgk citernya. Pastu mata bengkak-bengkak coz tak cukup tido plus nangis tak hengat punyer...ekekeke.

Naper aku suke tgk citer neh? hmmm..mesti org kata aku jiwang kalau layan citer nih. Ade la sket kot, hehehe...tapi yang sebenarnya aku suke moral of the story citer ni. Pertama, kalau dah jodoh tak kemana dan kedua, kalau takde jodoh nak wat camner....ehehehehe...ye lah, camner U-Jinn cuba nak lupakan Jun Xiang yang kunun2 dah meninggal, tapi bila jumpa ngan Min Zhiang (JunXiang yang hilang ingatan) terus tak bleh nak kata ape..cam org sasau sebab memang selama ni dia tak pernah lupa kat mamat tuh. Lagipun first love kan...not so many peoples can forget their first love just like dat. Walaupon mase tu U-Jinn dah bertunang secara tak rasmi dengan bestfren dia, si Siang Chi. kebetulan, si Min Zhiang ni pon dah ade awek. Tapi, punyerlah jodoh kuat, akhirnya dapat gak mereka bersatu. Min Zhiang pon dapat ingatan dia balik. Means dia jadik Jun Xiang balik.

Memang sedih la time U-Jinn jumpa semula Jun Xiang yang dah hilang ingatan tu...yelah, layan dia cam org asing sedangkan dia separuh mati rindukan mamat tuh. Walaupon dah dipercayai mati, tapi dia memang tak boleh nak lupa kenangan diorang mase bercinta time skulah2 dulu. Sampaikan peristiwa pakai kasut pon boleh ingat...pastu nangis...huhuhu. Punyer la pompuan ni setia.

Hmm..cukupla kot citer pasal Winter Sonata, cam pengulas filem lak..ehehe...satu ayat besh yang aku suke dalam citer tu " memang susah kita nak lupakan orang yang sentiasa ada dalam hati kita".....huhuhuhu...so, check it out...sape yang ade dalam hati anda sekarang ni?? :))

Ari ni tak wat per...duk umah ja..ingat nak antar cpu umah si su, tapi cam malas lak nak gerak besides member pon takde neh...nak ngedet takde calon lak...ekekeke...so layan U-Jinn ngan Jun Xiang ja la.....hehehe...

No comments: