RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, January 07, 2006

Aku dan hari Sabtu

Ari nih seharian aku duk kat umah...dalam kul 12.00 pm tadik ade rumbungan minang datang, ekeke...takde la..rumbungan tuan rumah ngan buyer baru umah nih...huhuhu...memang cam runbungan minang coz uncle ngan auntie tu bawak anak-anak dia skali..alahai dah dewasa belake...siap ade sorang yang dah kawen..2 orang anak dia lelaki...memang sah2 cam rumbungan meminang...penuh ruang tamu umah...hehehhe..siap anak dia yg laki tu sorang patah tangan...tapi sanggup daki villa aku kat tingkat 5 nih semata-mata nak survey umah...huhuhu...(ker nak tgk cikgu yang duk nyewa sini) ahaks..so selaku 'tuan umah' aku bawakla diorang survey..termasuk la bilik aku yg baru aje kemas tuh..eceh.. siap auntie tu puji
" orang pompuan yg duduk..bersih ja umah"....aisehhhhhh....kembang kempis sehhh! ahaks
Then, after bertanya seba sedikit pasal umah, diorang pon balik...Resultnya samada kitaorg stay or kene pindah tatau lagik. Buyer tu lum dapat decide lagik..muke pon cam blur2 ja bila kene panjat nek tingkat 5 kan..ahaks..sian!

So, aktiviti seterusnya ari ni aku ke PJ.. tetibe windu kat pakapau..huh! Kebetulan antar barang kak Sely kat Vista, then angkut dia skali pi pekene pakapau kat PJ...lokasinye berdekatan dengan pusat matriks uia (kire tempat main2 aku la dulu)ahaks
Besh seh....kelazatan tak terkire...di tambah dengan kehadiran 3 org jejaka encem kat depan meja kitaorg....hehehe...terpaku sebentar aku..eceh! Skali dengar dia cakap,kuar slang Sabahan daaaa.......adehhhh! boleh bahh!!!!! cam besh ja aku dengar coz dah lama tak dengar...a year dah rupenya aku tinggalkan bumi Sabah....isk..isk...

Hmm..esok pagi aku balik Ipoh. Kali ni aku naik bas ja...malas nak drive coz cuti kejap ja. Lagipun, baru ja lepas balik dari cuti 2 bulan last month. Tak berbaloi balik sensorang naik keta.
k la..to all Selamat Hari Raya Aidil Adha..semoga ketibaannya membawa seribu pengertian pengorbanan buat kita :))

3 comments:

Anonymous said...

sabahan?! uhuksss..selamat hari raya aidiladha dude!!..sape antaq ang kat komuter >:)

yeah semoga pengorbanan membawa erti dan kebahagian tuk kite semua.. :)

Jeketbiru said...

ahaha...beshfren aku antar p komuter..nak jadik citer rupenya dia x penah pi pun b.stand tuh...tapi sanggup tu nak antar aku..ehehe

Jeketbiru said...

weh..bukan komuter daa..bus stand..ekeke