RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, July 01, 2007

THIS IS MY CARD

Hadeh..penatnye ari ni jalan-jalan carik pasal kat KL.. nak pegi Lowyat ngan Puduraya je pon.Tapi perjalananku telah merapu meraban hingga ke bulatan Pahang! huahuahua...ape lagik kalau bukan sesat jalan ngan makcik Emi neh *grin*
Abeh sakit-sakit pinggang, tulang-temulang sumer dek kerana terperangkap dalam jem..siap keta saya mati tetiba dua kali. Wat malu kompeni Ninja jek!

Niat asal nak baiki henpon,beli cooler pad utk laptop dan ink printer, akhirnya telah menjadi satu sesi berkenalan pulak..huahuahua (stail gelak baru)

"Nak beli berapa? 1..2..3..4..10?"
"Kalau saya beli 10, sampai tahun depan saya tak datang dah"
" Eh, ye jugak..awak beli satu je. Nanti boleh selalu datang sini jumpa saya kan?"
Hehehe...saya sengih je.
"Nah..ni kad saya. Kalau free-free bleh la call " (slow je suara dia tang dialog ni)

Free-free?? Kalau nak dapat ink free bleh, bang?hahaha...(yang ni saya cakap lam hati jek la) :P
Excellent sungguh PR abang yang bernama Acai ini *wink*..siap full text explain cara-cara nak guna ink printer tu..walaupun beli refill jek pon,hehe.Bila mintak tawar, terus on da spot dapat! haha..walaupon memula td berkeras dia kata tak boleh kurang. Haihh..tak tetap pendirian sungguh!

Soklan musykil: Kenapa dia kasik biz card dia kat saya je..tak kasik kat k.sely??? (ikon garu-garu dagu yang tak gatal) adiah moto masih ade,ihiks

Afterthought: Bak kata k.sely: Kita ni jual air liur pun laku...hahaha! Oppss..sekali lagi saya tak bersalah, oke!

No comments: