RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 17, 2007

MANDOM DAY

The mandom mood as the kick-start of the day.
Muka seriyes je...takde mood nak cakap ngan sapa-sapa. Yanie takut-takut nak tegur, sampaikan hulur notes tanya "kenapa ni"
Hehe..punya la dia cuak nak tanya saya direct. Muka cam singa kot,ihiks.

Tak tau kenapa mood tetiba ilang...permulaan hari yang tidak begitu baik. Lepas tu, budak-budak Seni pulak buat perangai. Saya suruh basuh alat-alat water color, but some of them bijak binasa pegi 'basuhkan' baju dan kasut skulah kawan dia! *&xzpy?xq^% abes basah lencun..
Haihh...hangin sungguh saya! Dah la tak dengar arahan..excited semacam aje bila suruh buat corak capan guna bendi...(hehe..mesti korang penah buat ni masa sekolah rendah dulu)
Then, saya 'basuh' diorang before masa seni abes. Saya siap merajuk tak nak dah buat any Seni activites ngan diorang next week,hahahaha...buruk tul perangai cikgu!Siap keluar kelas camtu aje tanpa tunggu ucapan terima kasih dari diorang..merajuk la katakan...hehehe

Then, 5 minutes later, penyelia petang jumpa saya. Kasik letter dari PPD. Suh saya pegi bengkel. Nak tau bengkel apa?
Bengkel buat layang-layang!! (korang jangan gelak ek!)
What the heck?
Hadehh laaaaaaa.....masa dapat surat tu tak tau nak marah ke nak ketawa. Relevan ke kaunselor pegi bengkel buat layang-layang?? Dah weng agaknye diorang ni! Mula la saya rasa nak bakar je sekolah time tu. Terus call guru besar.Tak angkat la plak.Komplot ke apa ni.. Lastnya, saya sent sms aje. Cakap tak dapat pegi coz ade transport problem. My ninja masuk bengkel (memang pun...tak tipu tau, huhuhu) So, before balik jumpa penyelia petang, then she told me that guru besar dah replaced dengan orang lain. Panitia Pendidikan Seni...of course la mmg cikgu ni yang kene pegi! Saja nak buat drama kann...sampai saya naik hangin sumer..

Tapi, nasib baik ada orang berjaya buat saya ketawa today...hahaha! Thanx :)

Afterthought: Doktor selalu ubat orang sakit...tapi kalau diri sendiri sakit, sapa nak tolong ubat? huahuahua

No comments: