RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, July 22, 2007

SAYA MALAS NAK PIKIR TAJUK

Cerita 1:
Movie again!!
Dengan semangat yang berkobar-kobarnye, saya dan K.Sely pegi tengok citer Love is Cinta...tengok promo cam besh ja...sinopsis pun macam trigger emosi untuk pegi...plus lagu tema 'Ada Cinta' yang menyebabkan berbunga-bunga je hati bila dengar,ahahaha...
Tapi sebenarnye, citer dia biasa aje..elemen lawak yang lebih,hahaha...unsur tahyul pon ade. Tapi bleh accept la sebab kelakar...bleh terbang tuu!! hehehe...So, kalau ada sesapa yang nak tengok, tak highly recommended sangat la unless untuk released tension...2 bintang je saya kasik..(giler kedekut..ahaks)

Cerita 2:
Haaa...masa balik dari tengok movie, singgah Shell jap nak isi minyak. Saya queue blakang satu Satria ni. Sementara tu, pass duit ngan Bonuslink kat K.sely untuk bayar kat kaunter. Masa duk dalam proses passing tu, tetiba tanpa angin mahu pun ribut, datang la satu Wira ni dari belakang terus cilok depan saya! Ampagas Singer tul! Terkejut makcik....siap terkedu tu. Kuar sorang mamat yang bermuka angkuh lagi sombong terus pi bayar kat kaunter! Masa tu rasa macam nak langgar je Wira buruk dia tu. Tapi sebab saya ni baik hati kan (ehehe) terus reverse keta dan pegi pam sebelah. Eiii...kalau le saya ade meriam buluh time tu, memang saya hala tepat kat dia..biar bersepai macam Atlantuya! Tunjuk terer ngan driver pompuan ye...takpe..takpe..K.Sely dah jot down no plet keta dia...saya nak pi tampal satu Shah Alam,huahua...kalau korang ade terjumpa Wira yang bernombor WKM 6331 kaler kelabu, sila lah bom keta dia...hahahaha!

Cerita 3:
Hmm...soklan cepu rimas minggu ini - Suka, sayang dan cinta....sama ke? Accurate interpretation pls..:)

Afterthought:Love is Cinta...Hate is Benci...hehehe

No comments: