RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 11, 2007

11 JULAI 2007

Tiada rasa...tawar..
Sesuatu yang sememangnya telah saya jangka..
Akhirnya kamu berikan juga jawapan yang sudah terlalu lama saya tunggu..
Tiada rasa benci...juga tiada rasa suka...yang ada cuma perasaan lega! Teramat lega.
Hati siapa yang terluka tidak lagi penting....hidup MESTI diteruskan, betul?
Jangan rasa bersalah...jangan lukai hati sendiri...juga jangan lagi cuba jaga perasaan sesiapa.Saya tak perlukan semua itu. Terima kasih sebab buat saya rasa 'bebas'...itu yang penting :)

Hidup bersandarkan keikhlasan dan kejujuran walaupun kadang-kadang tak pernah ada harapan.

Afterthought:Airmata terakhir untuk kamu...bukan kesedihan..tapi kegembiraan atas kejujuran yang sekian lama saya tunggu. Terima kasih encik xpert! Saya tetap doakan kebahagiaan kamu

No comments: