RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, July 08, 2007

TAKDE TITLE

This entry was written and published from Ipoh :)

Hari Ahad..saya masih di Ipoh. Sepatutnya dah balik sebab esok skulah.
Tak tau la kenapa saya sangatttttttt malas nak balik S.Alam..
Takde mood nak pegi skulah walaupon ade working paper yang saya kene submit next week. Tak buat satu ape pun.

Last Saturday dapat la jumpa nenek. Dah seminggu dia wat lawatan sosial kat umah. Then, my bro antar dia balik KL semalam. Dah lama giler tak jumpa dia. Nasib baik tak keluar soklan cepu rimas, hahaha..dah ready dah dengan skrip jawapan ekceli *wink*

My mom? Skrip jawapan macam nak score A pun dia takkan terima. Balik -balik dia tanya
" Bila dia nak datang umah?"
Huahuahua...sapa dia mak oii yang nak mai umah? Mawi ke? :P

Mak suruh aje la Syed Amirul Ahmadi tu mai umah dulu (wah..wah...sedap juga nama bakal menantu mak neh,ahahaha) esok-esok mak leh dapat cucu ade title 'Syed' ngan 'Syarifah'..hehe.
Eh, Syed Amirul ni bakal adik ipar saya oke..:P

Owh..esok MC bleh tak? Isyh..doktor mana la yang bleh kasik saya MC free ni...hmmm.

Afterthought: sampai bila awak nak hibernate kan diri? Feeling like I'm losing YOU slowly :(

No comments: