RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, July 13, 2007

LA TAHZAN..

Esok 14 Julai 2007...besday my beloved Abah..
Masa balik last week tak sempat nak celebrate...dah la tak celebrate..tak kasik present..siap 'pow' duit abah beli tiket balik S.Alam..huahuahua...bertuah punye anak! Sori bah,terlopa Along nak ganti,ihiks...

2-3 hari ni saya belajar memahami sesuatu...cuba mendidik jiwa menerima sesuatu yang di luar jangkaan...mungkin ini yang ditakdirkan untuk saya..mungkin ini yang terbaik..Allah telah menjawab segala doa dan rintihan saya selama ini...mungkin! Selepas ini, apa yang mendatang saya terima dengan redha, walaupun kadang-kadang rasa pedih itu ada..la tahzannn (carik sendirik makna wording arabic neh kalau nak tahu...hehehe)

Apapun, cuma satu yang perlu saya ingat...Allah takkan datangkan ujian yang di luar kemampuan hambaNYA...betul kan? Saya percaya, hikmah itu ada...dan mungkin sedang pun berlaku..:) Biarlah masa dan keadaan yang menentukan.......jeng jeng jeng....serprise jek bunyi,ihiks.

Owhh..alarm henpon dah berbunyi..it's 12 a.m! Reminder besday abah..HEPI 52th BESDAY, ABAH!

p/s: Terima kasih awak sebab buat saya tersenyum :) Thanx a lot also for the 'ole-ole' from Singapore :)

Afterthought : Que sera sera...whatever will be will be....

No comments: