RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 13, 2006

world cup!

World cup fever huh! Nampaknya saya la yang terlambat wat entry pasal world cup neh..ahaks. Tapi takper, fever dia kan sebulan ;)

Nak kata minat sangat bola ni takde la kot. Tapi bila dah kene tempiasnya, basah la jugak kan...ikut perkembangan semasa orang kata..ecece!

Pengetahuan am saya pasal bola ni pun sangat la general. Tau at the surface je la. Kalau pasal tempatan nyer team maybe lebih sket kot. Penah gak la gie tgk bola kat stadium (masa Perak nyer game aje la).Kalau EPL laks, reti gak la nak sukung Liverpool (u'll never walk alone! yeahhh..)Then, kalau World Cup ni, banyak sangat faberet team. Senang citer saya sukung aje la sapa yang menang, ahaks. Tapi, kalau ikut kan saya sukung Brazil la kot (kot???) ahaha...no regret! Tapi cam sukung gak Italy n England,muehehe (ape daaaa!)

Sukung pun sukung gak, tapi takde la sampai hati nak bangun kul 3 pagi tengok game (tak kuase eden!) Sebab jarang giler nak bangun wat qiyamulail, jadi macam tak fair plak nak bangun semata-mata tengok bola,huhuhu....

So, pagi neh ade plak Brazil lawan Croatia..rasa cam rugi plak tak tengok...siap ade org offer nak kejut lagik,hahaha. Tapi rasenya lagik rugi kalau saya tak layan tido...lagik besh ye tak!ahaks...apa pun, saya nyer crystal ball dah nyala2 bendera kaler kuning hijau tuh, so dah tau dah Brazil menang punyer! ehehe ( cam bendera Kedah la plak) all da best babeh!

**nampaknya sebulan ler saya kene tido tutup telinga coz bebudak kat level bawah ni jadik histeria tiap2 kul 3 pagi,heheh**

2 comments:

Anonymous said...

kire kalu level demam bola, ang neh cam demam kura2 laa kot :D

Anonymous said...

ehehe..tu la pasal,ehehe