RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, June 17, 2006

petunjuk atau kebetulan?

Malam tadi saya bermimpi tentang seseorang..
Tidur saya jadi tak lena kerana mimpi itu. Banyak kali saya terjaga.Bila terlelap semula, saya tetap mimpikan orang yang sama. Seolah-olah mimpi itu bersambung pula (dah macam slot Samarinda pulak,hehe)

Kenapa tiba-tiba saya mimpi kan **dia** ?
Adakah ini petunjuk atau sekadar satu kebetulan?
Selepas maghrib semalam, saya berteleku di atas sejadah memikirkan kisah kami.Ntah apa kesudahannya? Saya benar-benar buntu, lalu saya memohon pada Yang Maha Esa untuk berikan saya petunjuk agar saya dapat buat keputusan yang sewajarnya.

Dan mimpi itu....
adakah ia petanda Allah menjawab rintihan saya selama ini? atau ia sekadar kebetulan dan hanya mainan tidur.

Kalau benarlah mimpi itu merupakan satu petunjuk, maka saya mesti teruskan dengan apa yang saya lakukan sekarang.Tapi, kalau lah ia cuma mainan tidur, saya tetap gembira kerana untuk pertama kalinya ** dia** memberikan jawapan yang saya harapkan selama ini.

** saya dikenalkan dengan seseorang hari ini? adakah ini juga kebetulan atau satu petunjuk?**

6 comments:

Anonymous said...

mimpi mungkin juga bisa jadi petunjuk.. dan mimpi juga bisa jadi "penghubung" antara dua hati.. :)

Anonymous said...

yerp ur rite sis..
kalau la itu benar.....hmmm

Anonymous said...

aaa ade owg kate kalu kite mimpikan seseurang, mungkin dia jugak mimpikan kite..

haa camne tu? :D

Anonymous said...

hehe..ye ke????? besh nyer kalau camtu ;)

Anonymous said...

tanya je org tu sama ada dia mimpikan kita atau x..hehehe

Anonymous said...

tak payah la kot...kang x serprise plak,ehehe