RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, June 26, 2006

peristiwa di hari sabtu

Sabtu yang lepas saya dan K.Sely telah menghabiskan satu hari yang best kat Mid Valley. Ada 3 perkara yang telah kitorang buat kat sana..

Pertama ---> pegi Career and Education Fair
Sesaja teman si pengganggur terhormat (k.sely) untuk carik job baru. Banyak gak la company yang k.sely apply. Abeh la 10 resume,ehehe. Yang best nyer, ada pulak orang offer saya untuk jadik psychology teacher kat sebuah kolej swasta. Suka benar dia bila tahu saya ni psychology graduate. Kata mamat ni.."too many 'students' but lack of teacher! get my idea?"..Dia senyum-senyum (saya memang tau lama dah ramai orang mental kat Malaysia neh,ekeke)

Kedua ----> Sesi autograf bersama UNGU
Abes aje tour kat booth2 career fair tu, kitaorg lalu depan Rock Records. Nampak poster pasal UNGU. Ada sesi autograf kul 3 petang. Wah..wah ape lagik, terus teruja! K.sely dah tau pasal ni, tapi saya yang tak ingat. Padan la dia suruh saya bawak kamera. Ingatkan nak posing kat mid valley, ahaks. Giler arr ding dong...berbaris dan berebut-rebut nak mintak autograf kat diorang neh. Encem2 gak diorang ni rupanya, ehehe ( pls dun hesitate to visit my fotopages)

Ketiga ----> Makan Kenny Rogers.
Dah penat-penat beratur dan tangkap pics UNGU, kitaorg pekene Kenny Rogers kat bawah mid valley tuh. Bukan la teruja pasal Kenny Rogers, tapi ade citer best masa makan kat sini,ehehe.
Kak Sely ni mintak la black pepper sauce pada one of the staf sebab dia buh sikit aje atas ayam tuh. Tak best plak nak makan. Lama gak kitaorg tunggu dia nak antar sos. Then,tetibe ada sorang staf lalu kat meja kitaorg, dia letak paper bag. Saya dan K.sely tercengang-cengang. Siap saling berpandangan lagik,ehehe.
" Ni gift ke apa?" saya tertanya-tanya dalam hati.
Staf tu nampak akan kekonfiusan kami. Terus dia tanya...
" akak mintak paper bag kan tadi?"
Hah! Bukan black pepper sauce ke? paper bag = black pepper sauce? (sama ke?)
" eh tak la. black pepper sauce dik!"
ehehehe....kami ketawa tak hengat. Staf tu memalu kucing dah...
Tak lama lepas tu dia antar sauce tu dalam mangkuk besar dengan kuantiti banyak tak hengat! ekekek...(cover malu ler tuh)

Hehe, itulah kesah seharian di mid valley. Sampai aje umah dalam kul 8 mlm terus ngadap AF online...AFUNDI FARHAN!ehehe

** alhamdulillah..2-3 hari ni emosi saya kembali stabil. Saya sudah mula mengutip semula semangat saya yang hilang :)**

5 comments:

Anonymous said...

ehehe, behtu paper bag tu kome amik ke dia amik balik ehehe..

yeah AFUNDI FARHAN!! Still got the blues!!

Anonymous said...

dia amik balik,ekeke...patut ke tak patut?

Anonymous said...

paper bag dgn black pepper sauce... ermmmmm rasanya lbih kurang kot..huhuhuhh.... staf tu antar dalam mangkuk besar..lain kali akak ckp la..nak plastik skali..bleh bungkus bwk blik n mkn kat umah...heheh

Anonymous said...

UNGU? Kenny Rogers? Uwaaa!!!

p/s: lepas nih jum ramai2 sheila on seben plak! :D

Anonymous said...

*jeketbiru - amin

akak ingat nak mintak dah..tp x sampai ati tgk muke malu dia..ehehe

* jeketbiru-cibil
jum..jum....ehehe