RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, June 27, 2006

ari yang paling tensen..

Huhuhu..sedihnye ari ni. Secara tidak sengaja saya telah menghilangkan fail karya untuk majalah sekolah :( Semuanya berlaku tanpa saya sedari. Kenapa lah jari saya gatal sangat click button YES tu. Tak pasal-pasal saya telah me replace kan fail yang lama dengan fail baru. Elok-elok ada 30 mukasurat, tinggal 2 aje (document yang baru di save oleh tangan saya yang gatal ini)isk..isk....

Niat asalnya nak tolong orang, alih-alih saya kene tolong diri saya sendiri..huhu..kalut saya mencari semua back up files daripada disket cikgu-cikgu yang bertugas di sebagai jurutaip majalah sekolah. Dan tak pasal-pasal saya juga terpaksa menjadi jurutaip tak diundang lepas aje balik sekolah tadi. Macam nak krem jari saya menaip ari ini :(( Salah sendiri pun..padan muka!

Sebenarnya saya tak kisah kalau kene taip balik 50 mukasurat pun untuk karya-karya tu. Tapi, yang membuatkan saya rasa hangin dan sedih giler bila ada orang yang tak bleh terima kenyataan pulak. Tak puas hati dengan saya dan pegi kecoh dengan sumer orang (memang dari dulu pun asyik treat saya like an idiot) Seronok la dia kali ni sebab kebetulan dia memang ketua jurutaip. Memang tahan telinga aje la pasni. Sure jadi isu sensasi kat skulah. Tajuk dia ---> Emi hilangkan karya majalah sekolah.

** Takper..go emi go! Light saber kan aje mana-mana cikgu yang tak puas hati tu,muahaha**

3 comments:

Anonymous said...

sabar..sabar itu separuh dari iman.
just carry on with the job.. don't care what peeple say

Anonymous said...

benda nak jadik kite takleh nak wat ape..the solutions is figure out how to solve it..but not only put people on blamed..go go emi u can do it!!..owg dengki memang camtu dow!!

Anonymous said...

alhamdulillah..settle olredi..
i've prove to her! hehe