RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, January 14, 2008

YEAY!

Yeay! Finally I've got the book :)

I went to MPH Mid Valley this evening and grabbed Ayat-ayat Cinta book from the shelf. Luckily, they still got the stock. So, I paid RM22.90 for the novel. Not included the parking fees and the 'makan-makan' session at Secret Recipe, hahaha. Lari bajet saya minggu neh,ahaks.

Know what...me, kak Sely, Bae and Yanie having a great 'discussion' about sumthing at Secret Recipe just now...and finally,we decided to banned BMW, ahahaha (clap!clap!clap!)

Urgh, I got a bad back pain today :( maybe because of not enuf sleep yesterday. 8 hours being a statue in front of my lappy! hahaha...padan la muka kan...sapa suruh, uhuks. Neway, saya sangat puas hati sebab dah dapat jawapan pada persoalan saya selama ni. Dan ternyata lagu I'm sorry, goodbye by Krisdayanti is the best theme song now, ahaks.

Owh..I need to have a good rest now...my mind really need a peace :) tata....

7 comments:

4Z said...

Fuh!selamat!seb bek 4Z da joint rexton..hahaha..

Jeketbiru said...

to 4z:
wahahaha...sebuk nak jugak inter frame keta dia kat sini...:p

Anonymous said...

npe di banned nye BMW? apa kah kesalahan en. BMW? bleh trangkn serba-serbi...

Jeketbiru said...

kerana en bmw adalah penipu terhebat di mayapada, hahaha..

Anonymous said...

aku still takleh lupe muke neng saly ahh time discussion tu uhuhu..and those words came out from her mouth..huhu..kalu audit call dia ngan customer tu dah kene surat amaran tu ekeke

Anonymous said...

hahaha...gue ini org yg penuh ekspresi gitu!

psst..lagi idup lagi ngelaban!

Jeketbiru said...

to bae& saly:
rugi plak x record masuk lam hp time tu..ehehe