RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, January 07, 2008

INDON LAGI??

Sore tadi saya menuju ke Restoran Ayam Bakar Wong Solo kat Taman Dagang. Gara-gara teringat kat ayam penyet masa kat Jakarta, saya sanggup drive sampai ke Ampang, ahaks.
Hilang 'rindu' bila dapat makan ayam penyet ngan pecel lele....agaknye dia letak apa ye kat makanan tu sampai teringat-ingat...erk!

Kemudian, saya menuju ke Pavillion plak dengan 2 orang pengikut setia- kak sely dan yanie. Saja nak tengok hebat sangat ke shopping complex yang diwar-war kan dalam magazines ni. Owh..tempat shopping orang kaya rupanya,hehe. Leh cuci mata aje la weh!

Dah boring merayau, tiba-tiba mai mood nak makan donut. Tengok orang queue kat J&Co punyer la panjang. Best gak kalau join skali neh. J&Co ni cam ala-ala Dunkin Donut. Franchise Indon nye. Masa kat Bandung ari tu sempat lalu je, tak sempat makan pun. Sumbung la konon..sampai KL menggelabah carik nak makan, ahaks. Tak senunuh!

Dah makan donut, kena la beli coffee blended nye skali. Saja nak rasa best ke tak. Lepas makan-makan, gelak-gelak,minum-minum, kami pun pulang. Owh, baru perasan, ari ni sehari suntuk makan makanan dari Indon....hahaha!

Nampaknye coffee J&Co tak serasi le ngan saya. Skang tengah rasa meloya nak muntah. Siap mata cerah macam dah tido 100 tahun,hehe. Kesimpulannya, saya memang tak leh kawen ngan orang Indon la ek...ahahaha...giler takde kaitan! ahaks

Afterthought:Azam tahun baru...nak kawen ngan orang bunian...bleh? hikhikhik

1 comment:

Anonymous said...

haa tu laa makan makanan sampe takleh tido..and ade yg sakit perut diwatnye ehhee

eh tp aku nak gi laa makan ayam golek tu..kat opish lame asyik makan jagung wong solo aje