RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, January 12, 2008

AKU DAN LAYOUT BARU,HAHA

Salam Tahun Baru 1429h...masih belum terlambat kan? hehe

Yeahh..finally..saya dah tak larat nak edit lagi mau pun men 'comel' kan lagi blog neh,uhuks. Sumer gara-gara tangan yang gatai pi tekan save template ari tu. Tak pasai-pasai saya bersengkang mata malam tahun baru edit blog,uhuks.

Erm..takde mende menarik sangat pun nak share lately. Maklum la, sejak bukak skulah ni, saya bizi manjang. Semua nak kene lengkap. Sampai kene serang batuk ngan sesak nafas la 3-4 ari ni duk siapkan macam-macam keje.Tu belum keje adhoc yang mai tetiba....sian saya kan? isk..isk...bakal menantu sapa la yang bizi sangat ni...ahaha!

Kelmarin, saya meraikan tahun baru dengan menonton wayang, ahaks(anak sapa la yang tak sedar diri neh, haha) Saya dan Yanie menonton The Game Plan. Besh gak cite neh...lawak ade..emosi ade..yang penting ade hidden message la yang nak disampaikan...the power of daddy's love :)

comey giler dak ni..I likeeee!!! ;)

Lately, saya asik teringat dengan sorang sahabat lama la...erm, apa khabar ek dia? Agak-agak dia pun ingat kat saya tak? ngeh ngeh ngeh.

Afterthought: Isyh..pasni kene samak la blog ni..ade plak terselit pic bulldog kat sini,haha

3 comments:

4Z said...

Selamat tahun baru..

Jeketbiru said...

to 4z:
mekasihhh..selamat juge utk awak :)

Anonymous said...

eheh aku suke arr time tu..time the rock nyanyi lagu tuk anak dia..macho tu!!..aku yg before this nyampah tengok dia kat WWF pon cayor huhuu..