RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, January 13, 2008

SAYA YANG KUDUS

Petang tadi ingat nak ke MPH...carik buku sambil lepak-lepak kat dalam sana coz bleh free reading kan. Kudus tak plan weken saye? hehehe...Maklum la...ni aktiviti untuk mereka-mereka yang telah jatuh miskin tahap keta kebal gara-gara pi Indon, hahahaha!

Ekceli saya carik buku Ayat-ayat Cinta. Tengok readers review cam besh jek..so tingin gak la nak nyibuk baca.Tapi malangnya, bila saya surf website MPH dah out of stock plak..cess! Nak order online kat website lain mcm malas...caj pengantaran aje dah dekat 10 hengget! uhuks. Kalau order 2-3 oke la kot...tapi takat seketul ja, cam buang karan lak. Better saya pegi MPH Bukit Raja..

So,kesimpulannye, saya pegi gak la MPH petang tadi. Tapi....lam mimpi aje laa....wahahaha...saya tido sebab kene tinggal sensorang kat umah, uhuks.

Eh, sesapa ade buku ni...pinjam bleh? ahaks

Afterthought: Amin, ni bukan buku jiwang oke! Tajuk je gitu..hehehe

8 comments:

Anonymous said...

nak buku ni? gi umah nora kat penang, ambik dalam almari buku dalam bilik tingkat 2.. ada dalam tu tau.

seriyes! mmg besh tahap keter turbo buku nih. Bleh nangis oo baca.. better prepare tisu siap2.. hihi.

4Z said...

baca buku ni nti jgn nangis plak ye..
simpan air mata tu..da byk sgt kua tak baik utk 'kesihatan'..hehehe..
tima kasih atas adiah istimewa pg ni.

Anonymous said...

to cibil:
oke..petang ni akak pi amik kat umah awak, ahaks

to 4z:
hahahaha...suke sebukk :P

Anonymous said...

wah ayat2 cinta..menarik!..beli arr nanti aku nyelit baca same ehehe

Anonymous said...

wohoo. neng ingat masa kita jadi 'org kaya' kat Indonesia this book sudah jadik movie?

kita siap tgk banner dia yg beso giler masa on da way nak pegi Puncak ;)

psst ermm siapa 4Z? aku dah backdated ka?

Jeketbiru said...

to bae:
aku beli dah tu...sila amek no giliran ye nak baca, hahaha

to saly:
tu aa...kat Indon da siap jd citer..saya br nak baca...ahaks
4z tu penyibuk antarabangsa...baru register kelmarin..ahahaha

Anonymous said...

aik...sy lak temasuk skali?

Jeketbiru said...

sbb awak pun penyibuk antarabangsa..ahahaa