RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, January 17, 2008

POK AMAI-AMAI

I had a long formal discussion with my GB today.
Urgh...I'm overwhelmed with too many tasks and programs need to be co ordinate this year. Seems, my GB is a very ambitious person, so I need to create sumthing different and impressive rather than before.

Penat jugak fikir nak buat sumthing yang grand dengan bajet yang ciput. Nak tanak, I have to find sponsorship..uhuks. Isk, I really hate this task becoz I dun have contact nor skill untuk mintak-mintak duit ni tau :(

Basically, I do agree with My GB ideas...nak buat perkembangan staf kat luar sekolah dan panggil Berita Harian untuk program Motivasi Didik, tapi yang tak best nye when she said that the cost is about RM 10k! Humang aiii...tu nak pi korek duit kat mana tu??? Bajet kaunseling yang disalurkan bukannye banyak sangat. Tu pun jenuh ekjas bagi semua program merasa. Nowadays, peoples make money tru counseling. Panggil kasik motivasi dalam 2 jam dah kene charge around RM200. Tu muka yang tak penah kuar TV. Bayangkan kalau panggil Dr Fadzilah Kamsah? Haaa...mau kurus kering kaunselor carik sponsor..wahahaha!

Skang ni hidup saya dah mula tak keruan...by end of this month ada program with parents, then followed by motivasi kepimpinan. Later, minggu anti dadah dan perkembangan staf...pheww!

Weh, ada sesapa yang baik hati nak jadik sponsor for my programme? Singgit sehari pon oke pe..plis..plissss! uhuks

Aftertought: Baru pasan tajuk takde kene mengene dengan entry...hehehe

5 comments:

Anonymous said...

xdak sponsor la...duit pun ciput je ni...terpksa disalurkn utk jln yg benar...hehehheheh...

siannyer kna wat byk keje

Anonymous said...

tom tom bak mak yong dedeh!

:)

Jeketbiru said...

to amin:
sian aje?? mana singgit? hahah

to saly:
pok amai-amai belalang kupu-kupu :P

13may said...

meh jemput aku jadik speaker...

aku charge rokok sekotak ajer..hehhe

Jeketbiru said...

to 13may:
kalau kite jemput awak jd speaker, awak mesti kasik ceramah lelaki vs pompuan...hahahaha