RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, August 05, 2006

**DIA**



( I miss **him**...really missing our good old days :( )

Setelah sekian lama saya tidak bercerita mengenai **dia**.Nampaknya ada yang alert dan mula bertanya.

Bukan saya sudah jemu untuk menulis catatan mengenai **dia**...tapi saya takut kamu semua jemu membacanya nanti.

Sebenarnya, saya sendiri tidak tahu apa yang perlu saya tuliskan mengenai **dia**. Sejak menukar url blog ni,saya sudah tidak tahu apa-apa mengenai **dia** (mungkin **dia** juga begitu) Saya mahu lari jauh.....kerana bila saya dekat ia amat meyakitkan.

Saya yang mencari penyakit, maka saya lah yang harus menanggungnya!

Saya tidak tahu jika keadaan begini juga yang **dia** inginkan. Mungkin **dia** selesa begini atau mungkin juga tidak. Biarlah...saya doakan dia bahagia dengan jalan yang dia pilih.Saya tidak pernah memaksa, apalagi mendesak. We have our own choices and we deserve the best!

Yang nyatanya, saya tidak pernah membenci atau mendendami **dia**. Cuma saya rasa sedikit terkilan dengan sikapnya.Buat masa sekarang, saya sudah tidak mampu untuk meneruskan persahabatan ini apatah lagi untuk memulakan satu permusuhan pula .

Oleh sebab itu, saya mengambil tindakan mendiamkan diri. Mungkin inilah jalan yang terbaik. Sedikit masa lagi mungkin saya tidak wujud lagi dalam kamus hidup dia. Siapalah saya untuk diingati apatah lagi untuk dikenang...secara perlahan-lahan **dia** akan lupakan saya (harapnya begitu juga saya). Dia tidak pernah tahu mengenai hal ini dan semoga **dia** tidak akan tahu sampai bila-bila.


Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan ku jadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku

** Huh...dalam sibuk-sibuk ni pun sempat lagi awak teringat kat **dia**??? Emi...Emi... sudah-sudah la tu....**

4 comments:

Anonymous said...

"apakah yang dikejar dalam hidupmu
berkali ku kata padamu
kita singgah di dunia yang sementara
penuh tipu daya.."

Mawi - Kian

"Aku meminta pada yang ada
Aku merayu pada yang kasih
Aku merindu pada mu sudi
Merindu ku.."

Datin Siti - Purnama Merindu

life is short, full it with tears of joy!!...dun worry, every pationed will be paid!..not with him, might be with other person who is much more better and better than him!!!

happy2 dong!! ;)

Anonymous said...

Aku ngerti kok feeling kamu itu. Tapi, life goes on donk! Untuk apa kok "dia" itu dikenang, pernah nggak "dia" ingat sama kamu? Bukalah hati mu untuk *DIA* yg bersedia membagikan segalanya untukmu auw!!

Anonymous said...

ermmm...by your wording..i can feel the aura that you in sadness... :(( right?? i can feel n touch it...muahahah

Anonymous said...

hati tak boleh dipaksa, apa lagi untuk di dusta.. kita serupaaa..