RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, August 04, 2006

ANGIN BZ YANG BERTIUP...

Saya sudah dapat merasa 'kehadirannya'. Walaupun belum sepenuhnya,huhuhu..

Minggu ni rasa macam kacau-bilau aje. Tak terurus..
Saya kene attend meeting lagi ari ni. Sampai aje skulah, GPK suruh ke PPD untuk taklimat baucar tuisyen. Adeh, dah la kat skulah memang tgh meeting! Nasib baik meeting kat PPD tu mula kul 2.30pm. My GPK kata try call saya banyak kali untuk inform earlier,tp tak dapat. Hmm...nombor hp sapa plak yang dia dail tu? pizza hut kah, hehehe..saya tgk takde miskal pon kat hp.

A bit hectic rasanya bila terkejar ke sana ke mari. Saya sempat tinggalkan keje untuk 1 kelas aje.Lagi 2 kelas tak sempat coz masa dah suntuk.Nanti lewat plak ke PPD. Lesson plan tak siap! Hari Senin aje complete..kalau kene observe ngan GB tetibe, jadi 'daging mati' la saya (dead meat) ahahaha...

Angin bz tidak berhenti di sini rupanya..
Saya akan ke Melaka pula Isnin depan untuk menghadiri kursus Abacus...hadehhh! driving to Melaka..alone??!! huhuhu...

Then, Jumaat after balik kursus, saya terlibat dengan Hari Kanak-kanak pulak! Minggu depannya karnival mini bola jaring. Bersambung dengan tunas mini olimpik till before holidays...isk..isk..

Begitulah bz nya diari seorang guru...ehehehe

** I'm being very busy lately. Sorry, if I'm ignoring you unintentionally**

5 comments:

Anonymous said...

wahh very the busy la you.. hehe agaknye skrg ni musim org bz bz.. semua org pon bz.. sana bz sini bz.. semua bz.. :)

Anonymous said...

Auw! ayat ada tanda star2 tuh utk sapa ek??? Aduh! udah punya pacar ya?!

Anonymous said...

jeketbiru-cibil

marilah kita sama-sama mem bz kan diri,ehehe

jeketbiru - penpilot

pacar? ape tu? cam bunyi acar aje :P

Anonymous said...

** I'm being very busy lately. Sorry, if I'm ignoring you unintentionally**

p/s : ayat pancing kah? :->

Anonymous said...

jeketbiru- bae

takla..ayat jalan-jalan cari pasal,ahaha..

chupp..ada org rasa 'terpancingkah' ngan ayat tu? :P