RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, March 09, 2006

terkunci dalam rumah sendiri

hehehe...memang klakar la ari ni...boleh aku terkunci dalam umah sendiri! Ni sumer gara-gara jiwa kacau la semalam ni..isk..isk..

Semangat gile aku bersiap nak pi skulah arini...tetiba bila nak bukak pintu gril umah, aku terpikir...
mana kunci umah ye???
uwaaaa...aku tertinggal dalam keta!isk..isk...
kebetulan aku sorang ja kat umah...kak imah kene attend skulah sesi pagi every Thursday and Friday....besa2 dia yang kunci pintu umah coz dia yang last kuar. So, arini dia takde, aku langsung tak teringat pasal kunci umah dalam keta tuh!

Cuak giler aku rasa saat itu.Nak mintak tolong kat sapa la ni???
Aku try call kak fadilah. Alhamdulillah, dia ade kat umah. So, mintak jasa baik dia amik kan kunci umah dalam keta. Aku campakkan aje kunci keta dari level 5...risau gak kot2 terburai ke kunci tu..alhamdulillah sumer ok.
Sian dia kene menapak naik tingkat 5 nak kasik kunci umah kat aku, hehe (a trillion thanx to kak fadilah)

Kalau la takde kak fadilah tadi, aku rasa tak gie skulah la aku arini, hehe...nak jerit2 kang org ingat umah terbakar ke...tak pon org cop aku giler! ahaks.

Moral of the story buat aku : Letak kunci umah dalam handbag, bukan dalam keta,huhu.

** teruk gak aku bila jiwa kacau ye,isy..isyh...ingatkan kuat dah**

4 comments:

Anonymous said...

sapa la yang buat jiwa awk kacau tuh? gie ja blasah dia cukup2..hehe

Anonymous said...

dow sampe camtu skali ehehe..ang wat key chain la kunci rumah ang..key chain kat kunci keta..sure tak tinggai dah..wat rantai pon ok gak :D

Jeketbiru said...

kat kunci umah tu mmg dah ade keychain kasut dr Sabah...besaq giler! ehehe

Jeketbiru said...

awak la mr rite yg wat jiwa sy kacau...hahahaha