RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, March 12, 2006

bola lagik!!!

Aku ke stadium lagik wat kesekian kalinye, hehe...unexpected plan sebenarnya...tgh shopping2 ngan k.sely kat Sunway Pyramid tetibe si Bae sms...ajak p tgk bola..joint venture ngan geng2 Jiman...aku kalau dgr Perak2 ni mmg ala2 berkobar sket...ehehe. Perak menang mengalahkan MPPJ 2-1...yehaaaa!!!!

Best tgk diorang men mlm tadi...ade improvement la..stadium tu dipenuhi ngan Perak Supporters compared ngan MPPJ supporters...padehal main kat PJ tu...bersemangat kesukanan tul penyokong2 Perak neh, ahaks (thumbs up!)

Esok aku ke Lowyat lagik...besides nak tgk thumb drive k.sely yang dibaiki ari tu, aku nak cover minum Coffee bean kat Times Square,hehe (dr last week aku tuntut ngan k.sely)

p/s: Someone has spit on my car! huh, sape la yang tak bertamadun pamer saliva dia kat keta aku! tau la jeles Perak menang!

2 comments:

Anonymous said...

sian keta ang weh..tak bermoral sungguh sape yang wat tu..ishh ishhh

Jeketbiru said...

tu ar..aku siap 'samak' sampai kat umah smlm...huhuhu