RSS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday, March 07, 2006

padan laaa...

Semalam lepas balik dari ngaja tuisyen, abg zam (my neighbour)ajak aku dan kak ipah gie minum kat Hakim.Kebetulan mmg tgh haus n lapar giler, so accept je la jemputan dia tu. Aku propose untuk minum kat Khulafa bistro coz kat Hakim tu cam ramai org ja.

Sambil makan2 dan minum2 tu kitaorg pun start la cerita2 pasal neighbour2 kat blok kitaorg tu.Aku amik kesempatan ni untuk koreksi tentang sorang mamat cute ni on behalf of kak sely (eceh!) Actually dah lama skodeng mamat ni..penah terserempak kat parking keta...pakai wira se kaler hitam.Kitaorg sekadar tukar2 senyum ja..tak sempat lagik nak beramah mesra.. k.sely mmg berminat nak tau pasal dak ni..kebetulan duduk sama level ngan aku (sebelah umah abg zam),tapi jarang nampak.

Aku pun buat2 la tanya kat abg zam pasal budak2 yg duduk sebelah umah abg zam tu.Dia cakap dia kenal.

" Ala, cikgu tak tau ke one of the housemate budak tu drummer new boyz?"

hah! drummer new boyz!!??

" Ye ke? tatau la plak saya. Yang mana satu"

" Emm..dia pakai wira..kecik2 ja orangnye"

Pakai wira??? adakah mamat wira se tu?? hati aku berdegup kencang (eceh!!)

" Wira se kaler itam ek abg zam? kecik2 ja budaknye?"
Abg zam mengangguk....
Saat itu aku rase macam nak tersembur ja mee goreng yang aku telan.
Padan la encem mamat tu! Muke cam familiar...rupe2nye drummer new boyz! ahahah..
Aku siap penah tegur dia parking keta lagi coz mcm teragak2...hehe..
Nasib la K.sely terminat kat drummer new boyz plak, ahaks...tipis la harapan nak berkenalan nampak nyer...kuikuikui

**tgh wusha sorang mamat pakai satria itam kat blok aku, hehehe**

2 comments:

Anonymous said...

terpakse laa kak sely layan lagu neh pehni..

"sejarah mungkin berulang..."

*wink*

Jeketbiru said...

ekeke..tu la psai...padan arr muke familiar...aku siap hafal plet keta dia..WMR xxxx ;)